Italijanski tim se ovoga puta odlučio da bolid predstavi u pozorištu u legendarnom Italijanskom gradu Ređo Emilija.
Ime SF1000 je simbolično i odabrano je s obzirom na to da će Ferrari ove godine voziti hiljaditu trku u Formuli 1.
Vizualno, koncept koji Ferrari prati prethodnih nekoliko godina je logično opstao s obzirom da je 2020. poslednja sezona sa starim tehničkim pravilima. Ipak, ono što je najviše primetno su redizajnirani bočni usisnici i elementi oko njih. Takođe, zadnji deo bolida izgleda znatno bolje upakovano, a crvena boja je ovoga puta nešto tamnija i ostala je mat kao i prethodne godine.
„Pravila su ostala stabilna ove godine i teško je sada potpuno transformisati bolid. Baza je svakako naš prošlogodišnji bolid SF90. Maksimalno smo eksploatisali ovaj koncept. Pokušali smo pre svega da poboljšamo aero performanse bolida. Sve što se nalazi ispod karoserije na zadnjem delu bolida je drugačije upakovano. Rađeno je na svim komponentama, možda najviše na vešanju kako bi smo dobili na fleksibilnosti kod podešavanja. Mnogo smo radili na smanjenju težine i motoru. Bolid možda liči na prošlogodišnji, ali je iznutra potpuno promenjen“, izjavio je Matia Binotto.
„Uložili smo mnogo radnih sati u stvaranje ovog bolida. Meni se jako sviđa i razlike u odnosu na prošlogodišnji jasno mogu da se vide, pogotovo pakovanje na zadnjem delu. Tu je uloženo dosta truda, ali smo pronašli neka zanimljiva rešenja kako bi smo to ostvarili. Jedva čekam da ga provozam. To je svakako mnogo uzbudljivije nego da ga samo gledamo ovako na bini“, izjavio je Vettel.
„Moj pristup ove godine je malo drugačiji. Sada poznajem tim i bolje sam upoznat sa bolidom. Ovo je nova mašina i unapređenje u odnosu na prošlu godinu. Svi zajedno smo radili na poboljšanjima i boljoj pripremi za novu sezonu. Čeka nas dobra sezona, veliki izazov i jedva čekam da vozim novi bolid“, rekao je Leclerc.