Britanac je pobedio ispred Nica Rosberga, ali je dan pripao Verstappenu koji je i pored pogrešnog odabira strategije fenomenalnom vožnjom došao do trećeg mesta.
Start je bio odložen zbog loših vremenskih uslova, a direkcija trke je odlučila da će vozači na početku morati da prate vozilo bezbednosti. Treba na pomenuti da je u pripremnom krugu na dolasku na grid sa staze izleteo Grosjean I zabio se u zid, tako da on nije ni započeo trku.
Trka je konačno počela letećim startom u osmom krugu, a Mac Verstappen je pdmah na samom startu kasnim kočenjem obišao Raikkonena u prvoj krivini.
Alonso, Bottas i Massa su u 10. krugu prešli sa wet na intermedijum gume, a malo nakon toga je isto uradio i Vettel nakon incidenta u poslednjoj krivini kada se Nemac izvrteo.
Na vrhu su razlike između prve trojce bile ujednačene, dok su ljudi iza njih vili I do dve sekunde sporiji po krugu.
U 13. krugu je došlo do novog incidenta na glavnom pravcu kada je Ericcson izgubio kontrolu i završio van staze. On je međutim parkirao bolid na samom ulasku u pit-lane zbog čega je na stazu ponovo izašlo vozilo bezbednosti.
U tom trenutku je i direkcija trke zatvorila pit-lane, a Red Bull je poslao svoje vozače na promenu guma. Verstappen se vratio na četvrto mesto, dok je Ricciardo pao na deveto.
Vozilo bezbednosti se povuklo sa staze u 20. krugu. Kako je trka nastavljena, tako se na glavnom pravcu dogodio novi incident kada je ovoga puta Raikkonen završio u zidu. Direkcija trke je nakon toga istakla crvenu zastavu i prekinula trku.
Tokom pauze je direkcija trke odlučila da će Massa i Ricciardo dobiti po pet sekundi kazne. Prvi zbog preticanja Gutierreza pre SC linije na startu trke, a drugi zbog odlaska u boks u trenutku kada je pit-lane bio zatvoren.
Prekid je trajao oko 40 minuta nakon čega su se vozači predvođeni vozilom bezbednosti ponovo vratili na stazu. Svi su bili u obavezi da koriste wet gume, a poredak u tom trenutku je bio Hamilton, Rosberg, Verstappen, Hulkenberg, Perez, Sainz, Nasr, Ricciardo, Ocon i Wehrlein.
Nešto kasnije je Hulkenberg morao da ode da promeni gume iz nepoznatih razloga, a verovatno zbog oštećenja usled prelaska preko preostalih ostataka bolida koji su imali incidente.
Trka je ponovo prekinuta u 28. krugu i to u trenucima kada je publika počinjala glasno da negoduje.
Bolidi su se još jednom vratili na stazu, ovoga puta nakon pola sata pauze, a vozilo bezbednosti se povuklo u 32. krugu.
Verstappen je ponovo sjajno krenuo i na izlasku iz Senna S krivina je obišao Rosberga i došao do drugog mesta. Dobar napredak su na restartu napravili Ricciardo koji se sa osmog probio na peto mesto i Vettel koji sa petnaestog popeo do desetog.
Na vrhu se vodila dobra borba pošto su Hamilton i Verstappen imali izjednačena vremena, međutim, onda je Holanđanin napravio grešku i za malo izgubio kontrolu na glavnom pravcu. To je omogućilo Hamiltonu da pobegne, ali ne i Rosbergu da obiđe Verstappena, koji je imao dovoljno veliku prednost u odnosu na Nemca. Ricciardo je bio prvi od vodećih koji je montirao intermedijum gume. On je prilikom tog pit-stopa odradio i kaznu od 5 sekundi i na stazu se vratio na 11. mesto.
U 44. krugu je gume promenio i Verstappen, a Vetrel je u međuvremenu napredovao do šestog mesta, pošto je obišao Alonsa i Nasra.
Četiri kruga kasnije smo videli novi incident. Felipe Massa je završio trku na istom mestu gde i Ericsson nakon kontakta sa zidom i zbog toga je na stazu ponovo izašlo vozilo bezbednosti.
Tokom pauze smo videli emotivne scene kada su mehaničari svih timova napravili špalir za Felipea Massu u pit-laneu i pozdravili ga aplauzima na putu ka garaži Williamsa.
Kiša se u međuvremenu pojačala, što je primoralo vozače Red Bulla da ponovo odu u boks i vrate se na wet komponentu, zbog čega su pali u poretku van prvih deset.
Trka je nastavljena u 55. krugu, a ovoga puta nije bilo većih uzbuđenja. Hamilton je kontrolisao restart i nakon par krugova je napravio prednost od četiri sekunde. Iza njih je ponovo veoma raspoložen bio Max Verstappen koji se probio na sedmo mesto iza Vettela i Hulkenberga. Vozači Red Bulla su u tim trenucima generalno imali ubedljivo najbolji tempo na stazi, ali ih je prethodna greška u odabiru strategije sa Verstappenom verovatno koštala borbe sa Mercedesima.
Holanđanin je nastavio da napreduje velikom brzinom i ubrzo je obišao i Hulkenberga i Vettela i Sainza i dao se u poteru za trećeplasiranim Perezom. On je vrlo brzo sustigao Meksikanca i prestigao ga na izlasku na glavni pravac što mu je na kraju i donelo potpuno zasluženi podijum.
Ispred njega je Hamilton pobedio sa jedanaest sekundi ispred Rosberga. Četvrti je bio Perez, peti Vettel, šesti Sainz, sedmi Hulkenberg, osmi Ricciardo, deveti Nasr koji je done prve bodove za Sauber, dok je deseti bio Alonso.