Fangio je osvojio petu titulu svetskog šampiona i poslednju titulu za Maserati. Ali prave zvezde ove godine su bili Stirling Moss i Vanwall tim, koji su uspeli da ostvare tri pobede. Ferrari se očajnički borio da održi korak sa vodećim timovima.
Bilo je dosta dešavanja tokom zime, a najznačajnija vest je da Fangio prelazi iz Ferrarija u Maserati. Aktuelni svetski šampion se tako ponovo našao u Maseratiju, a vozio je unapređeni 250F bolid. Ovo prebacivanje iz Ferrarija u Maserati se pokazalo kao mudar potez argentinskog vozača.

U međuvremenu, Moss je kad je god imao priliku vozio britanske bolide, na čelu sa Vanwallom. Moss je prošle godine osvojio International Trophy za Tony Vandervella, vlasnika Vanwall tima. Nakon lošeg iskustva sa BRM timom, Hawthorn odlučuje da po četvrti put vozi za Ferrari. On se pridružio svom velikom prijatelju Peteru Collinsu, kao i Mussou i Castellottiju, koji su vozili za italijanski tim.

Još jednom je Fangio slavio u Argentini pred domaćom publikom, a Maseratijevi bolidi su uspeli da završe na prva četiri mesta. Vanwall nije učestvovao na trci, dok je Moss u pozajmljenom Maseratiju završio na osmom mestu. Nakon trke u Argentini, talentovani Castellotti, je poginuo tokom testa u Modeni, a njega su zamenili sa Trintignantom. Nakon toga na trci Mille Miglia, poginuo je španski vozač Alfonso de Portago. To je bio veoma mračan period za Enza Ferrarija, jer je za kratko vreme ostao bez dva veoma dobra vozača.

U Monaku smo videli spektakularnu gužvu na samom startu, nakon čega su Moss, Collins i Hawthorn morali da odustanu od trke. Fangio je veoma lako došao do pobede, dok je Brooks u Vanwall bolidu zauzeo drugo mesto. Zvezda trke je svakako bio Jack Brabham, koji je sa Cooperom uspeo da dođe do trećeg mesta, pre nego što mu je otkazala pumpa za gorivo. Australijanac je ipak uspeo da završi trku na šestom mestu.

VN Francuske se vratila u Rouen i Fangio dolazi do pobede. Sledeća trka se vozila na stazi Aintree i to je bila nezaboravna trka za Veliku Britaniju. Nakon što se Moss morao povući sa vodeće pozicije, zbog kvara na njegovom Vanwallu, on preuzima bolid timskog kolege Brooksa, koji se nalazio na šestom mestu. Konkurencija nije imala sreće, Bahrin motor je otkazao, a Hawthornov Ferrari se nije ponašao dobro, tako da je Moss pobedio pred domaćom publikom vozeći u britanskom timu.

Trka na nemačkom Nurburgringu je bila trka za sva vremena. Fangio se odlučio da trku vozi sa pola rezervoara, kako bi bio brži kroz krivine, ali to je značilo da mora da odradi pit-stop. U 13. krugu Fangio odlazi u boks po gorivo sa prvog mesta i 30 sekundi ispred Hawthorna i Collinsa. Pit stop se pokazao kao promašaj, jer po izlasku iz boksa Fangio otpada točak. Na stazu se vraća kao trećeplasirani i 48 sekundi iza Collinsa. Fangio je za vreme trke čak devet puta obarao rekord kruga. Na početku 21. kruga u krivini ESSO Terrasse, Fangio obilazi Collinas za drugo mesto. Pri kraju 21. kruga Fangio sa unutrašnje strane obilazi i Hawthorna i izbija na lidersku poziciju, a samo krug kasnije pobeđuje na trci. Fangio je uvek govorio da je VN Nemačke 1957. godine njegova najbolja trka u životu.

Pošto su VN Belgije i VN Holandije otkazane, u kalendar je dodana italjanska staza, na kojoj se vozila VN Peskare. Enzo Ferrari je odlučio da Hawthorn i Collins ne učestvuju na trci, dok je jedan Ferrarijev bolid pozajmio Luigi Mussou. Na VN Peskare, Moss je postigao svoju drugu pobedu u sezoni. Fangio je trku završio na drugom mestu i tako osigurao svoju petu i poslednju titulu svetskog šampiona.

Na poslednjoj trci sezone u Monzi, smo videli veliku borbu između Vanwalla i Maseratija. Moss je završio na prvom mestu, a iza njega na drugom mestu je bio Fangio. Nemac Wolfgang von Trips je dovezao Ferrari do trećeg mesta.
Ovo je bila veoma teška godina za “Propetog konjića. Ferrari nije osvojio ni jednu trku tokom cele godine i bilo je jasno da 1958. godine nešto treba da se menja, kako bi se rešila loša situacija. Posao za Ferrari je bio olakšan, jer se na kraju godine Maserati povukao iz Formule 1, zbog nedostatka finansijskih sredstava.