VN Australije 15.-17.03.2019.

User avatar
Ukizaminje
Posts: 216
Joined: 13 Mar 2019, 09:17

Re: VN Australije 15.-17.03.2019.

Post by Ukizaminje » 21 Mar 2019, 19:04

maverick wrote:
21 Mar 2019, 16:46
Ех, сетим се ја тако Мекларена и мечкине звери од мотора, када га је Кимиша терао по стазама са мечкиним мотор...Сећаме се добро да је убек тежи био и то подоста од тада конкурентског реноа, а био брз као и они па чак и бржи, једина мана непоузданост....

Доливање горива, видели смо како је то било и шта се ту све дешавало са цревима почупаним, запаљеним болидима, није тога било често али се дешавало....нема потребе за тим, а и доста кукања о томе како мали тимови имају шансе поред великих, некада било, више се вратити неће...
Kad su mali timovi imali sansu sem nekog incidenta pa su pobedjivali u nekim trkama.
Racing or ping pong

User avatar
DzonyDLG
Posts: 1895
Joined: 18 May 2017, 00:37
Location: Beograd
Contact:

Re: VN Australije 15.-17.03.2019.

Post by DzonyDLG » 22 Mar 2019, 00:23

Ono sto bi stvarno mogli da vrate su slobodna testiranja.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Image

User avatar
Ukizaminje
Posts: 216
Joined: 13 Mar 2019, 09:17

Re: VN Australije 15.-17.03.2019.

Post by Ukizaminje » 22 Mar 2019, 19:26

DzonyDLG wrote:
22 Mar 2019, 00:23
Ono sto bi stvarno mogli da vrate su slobodna testiranja.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Prema recima Mike Hakinena oni su koristili i po 100 motora za vreme testova i naravno kao bogatiji imali mnogo krugova dok su mali timovi postajali jos manji jer nisu mogli finansijski da isprate to. Zato je i uvedeno ovo sadasnje testiranje jer sada F1 mora da radi ozbiljan cost cutting da bi privukli potencijalne fabricke timove da udju da se poveca gledanost.
Racing or ping pong

User avatar
DzonyDLG
Posts: 1895
Joined: 18 May 2017, 00:37
Location: Beograd
Contact:

VN Australije 15.-17.03.2019.

Post by DzonyDLG » 22 Mar 2019, 20:56

To stoji, ali sa druge strane, koliko god se smanjuju troskovi raznim ogranicenjima i koliko god se time ustedi toliko ce fabricki tim koji je nov u sampionatu potrositi da bi uspeo da se priblizi a kamoli sustigne vodece po performansama a tek po pouzdanosti. Pa koliko je Honda samo para potrosila i jos nisu egal sa Ferarijem i Mercedesom, o Renou da ne pricam mada oni i najmanje ulazu to je cinjenica. Tako da mi uopste nije jasna ta stalna propaganda o smanjenju troskova, to ce samo voditi ka sve vecoj degradaciji F1 po mom misljenju.

Malo i o temi da ne bude samo off. :D

Image


Sent from my iPhone using Tapatalk
Image

User avatar
Ukizaminje
Posts: 216
Joined: 13 Mar 2019, 09:17

Re: VN Australije 15.-17.03.2019.

Post by Ukizaminje » 22 Mar 2019, 21:58

Pa ako nema stezanja kaisa onda rizikujemo da izgubimo neke postojece timove a da ne dobijemo nove jer se finansijski ne isplati a gledanost nije ni blizu mnogih drugih takmicenja koja su mnogo manje finansijski zavisna pa cak i fudbal.
Racing or ping pong

User avatar
DzonyDLG
Posts: 1895
Joined: 18 May 2017, 00:37
Location: Beograd
Contact:

Re: VN Australije 15.-17.03.2019.

Post by DzonyDLG » 22 Mar 2019, 23:05

Uvek ce se naci neko ko ce da kupi F1 tim, nego bi ovi fabricki magnati koji ne znaju sta ce sa parama poput Porsea, Forda, Aston Martina i td. da se njima pod izgovorom skupo je i neatraktivno iskroje pravila da bi oni odmah mogli da budu konkurentni i napadnu Ferari, Mercedes, Hondu, Reno, MekLaren, Red Bul... koji su do sad potrosili milijarde da bi bilu tu gde jesu. E pa ne bih im dao pa ne znam sta da su! Ali Liberti ce sve da uradi da se dodje do lazne atraktivnosti F1. Nadam se da ce sadasnji timovi biti jaci od ovoga i da ce za pocetak stati na put pravilu da se uvede jedan proizvodjac menjaca za sve jer je to pocetak gore pomenute price. Iako bih ja voleo i navijam za vise fabrickih timova u F1 ali da se pomuce da bi pobedili najvece, a ne kao student na Megatrendu.

Grafik sa zaostatkom timova u odnosu na Mercedes u Melburnu.

Image


Sent from my iPhone using Tapatalk
Image

AlexPb
Posts: 3089
Joined: 14 Apr 2017, 17:09

Re: VN Australije 15.-17.03.2019.

Post by AlexPb » 23 Mar 2019, 00:27

maverick wrote:
21 Mar 2019, 16:46
Ех, сетим се ја тако Мекларена и мечкине звери од мотора, када га је Кимиша терао по стазама са мечкиним мотор...Сећаме се добро да је убек тежи био и то подоста од тада конкурентског реноа, а био брз као и они па чак и бржи, једина мана непоузданост....

Доливање горива, видели смо како је то било и шта се ту све дешавало са цревима почупаним, запаљеним болидима, није тога било често али се дешавало....нема потребе за тим, а и доста кукања о томе како мали тимови имају шансе поред великих, некада било, више се вратити неће...
Meklaren Mercedes...najbolji i najnesrecniji tim te davne 2005. godine.

User avatar
kimijevština
Posts: 390
Joined: 19 Feb 2017, 16:13

Re: VN Australije 15.-17.03.2019.

Post by kimijevština » 23 Mar 2019, 17:37

^^^
Eh koliko mi je nerava uzela ta nesrećna 2005...
''Steering wheel. Gloves and steering wheel yeah. Gimme steering wheel! Hey! HEY! Steering wheel, somebody tell him to give it to me! COME ON! MOVE!''

User avatar
Ukizaminje
Posts: 216
Joined: 13 Mar 2019, 09:17

Re: VN Australije 15.-17.03.2019.

Post by Ukizaminje » 23 Mar 2019, 19:05

DzonyDLG wrote:
22 Mar 2019, 23:05
Uvek ce se naci neko ko ce da kupi F1 tim, nego bi ovi fabricki magnati koji ne znaju sta ce sa parama poput Porsea, Forda, Aston Martina i td. da se njima pod izgovorom skupo je i neatraktivno iskroje pravila da bi oni odmah mogli da budu konkurentni i napadnu Ferari, Mercedes, Hondu, Reno, MekLaren, Red Bul... koji su do sad potrosili milijarde da bi bilu tu gde jesu. E pa ne bih im dao pa ne znam sta da su! Ali Liberti ce sve da uradi da se dodje do lazne atraktivnosti F1. Nadam se da ce sadasnji timovi biti jaci od ovoga i da ce za pocetak stati na put pravilu da se uvede jedan proizvodjac menjaca za sve jer je to pocetak gore pomenute price. Iako bih ja voleo i navijam za vise fabrickih timova u F1 ali da se pomuce da bi pobedili najvece, a ne kao student na Megatrendu.

Grafik sa zaostatkom timova u odnosu na Mercedes u Melburnu.

Image


Sent from my iPhone using Tapatalk
To bi bilo super kada bi bilo tacno. Liberty ne radi ove stvari jer im je dosadno nego jer je to potreba.Da je F1 u lovi i da im ide super ne bi se ni menjale stvari ali to nije tako.Ford ne bi ulazio svakako u F1 u ovom trenutku jer je F1 nedovoljno atraktivna u Americi a tamo su pare i sponzori najveci. Svi tiproizvodjaci imaju i akcionare kojima odgovaraju za ono sto rade sa njihovim parama tako da nije sve bas tako jednostavno.
Racing or ping pong

User avatar
fap
Posts: 3050
Joined: 19 Feb 2017, 21:31

Re: VN Australije 15.-17.03.2019.

Post by fap » 23 Mar 2019, 19:10

F 1 nikad nije bila atrakti na u Americi pa je Ford bio u F1.Tako da to svakako nije razlog zasto ih nema u F1.A nakraju po Hondi a i Renou se vidi da nimalo nije lako napraviti danasnji PU za F1.Sto po meni je plus jer F1 i ne treba da bude za svakog nego samo za najbolje.

Post Reply