Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Wolff se nada da će Red Bull bar nešto izgubiti na brzini zbog nove tehničke direktive

Toto Wolff, Merecdes, VN Kanade 2023. / Merecdes AMG F1 Media Centre/Steve Etherington

FIA je navela da će od VN Singapura biti uvedena zabrana fleksibilnih krila.

Tokom vikenda u Italiji vladajuće telo obavestilo je sve da od naredne trke fleksibilna krila ili elementi postati prošlost. Prema ovom dokumentu, elementi odnosno zakrilca na prednjem i zadnjem krilu više neće moći da budu fleksibilna, odnosno da se pomeraju i menjaju položaj. Razlog za ovakav potez jeste da se na ovakav način poboljšavaju aerodinamičke performanse, što nije dozvoljeno po pravilniku. Izgleda da su pojedini timovi pronašli rupu u pravilima, zbog čega je FIA rešila da sa novom tehničkom direktivom dodatno pojasni ovakvu situaciju, odnosno vladajuće telo uvelo je i strože testove.

Sergio Perez, Red Bull, George Russell, Merecdes, VN Italije 2023. / Merecdes AMG F1 Media Centre/Jiri Krenek

Zbog toga šef Mercedesa nada se da bi upravo Red Bull mogao da izgubi nešto od svog tempa.

“Biće interesantno, mislim da je već Aston Martin napravio korak unazad kada je pokušao da fiksira svoja krila.” izjavio je Toto Wolff za PlanetF1 i druge medija uključujući i GPblog i naveo da još uvek ne zna kakav će biti konačan uticaj. “Ne znam, hajde da sačekamo i vidimo. Ne znam ko ovo najviše iskorišćava većoj meri, ali to nije baš veliko u odnosu na ostale. Ali, možda će Red Bull biti za pola sekunde sporiji u odnosu na ostale, to bi bilo lepo, ali ne mislim da će to biti slučaj.”

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

1 Comment

Leave a Reply