Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Volfa ne brine činjenica što je titulu konstruktora osvojio njihov klijentski tim

Toto Wolff, Mercedes, VN Kine 2024. / Mercedes AMG Media Centre/Sebastian Kawka

Tim iz Vokinga je nakon 1998. po prvi put došao do ovog trofeja.

Nakon pobede Landa Norisa i desetog mesta Oskara Pjastrija na trci u Abu Dabiju i 26 godina čekanja titula u konkurenciji konstruktora ovoga puta otišla je u garažu Meklarena. Oni su i tada koristili Mercedesove agregate, ali je vlasnička struktura tima u tim trenucima bila drugačija, jer je nemačka kompanija imala dobar deo akcija. Sada, to nije slučaj, pa je Meklaren sa agregatima ovog proizvođača došao do trofeja ali sada kao njihov klijent.

Ipak, šef Mercedesa ja ovoga puta objasnio da kod njih trenutno nema razlike kada je funkcionisanje agregata u pitanju, nevezano da li ste fabrički ili klijentski tim.

Lando Noris, McLaren, VN Abu Dabija 2024. / McLaren Media Centre

“Da budem iskren, ako ne možemo da pobedimo kao fabrički tim, više bih voleo da budem pobeđen od strane klijentske ekipe.” kazao je Toto Volf a prenosi PlanetF1.com. “Nemam problema sa tim, jer nam sve to pokazuje gde nam je granica. Ne postoji diskusija po pitanju nivoa performansi, kao ni po upotrebi agregata i raspodeli energije. Svetski šampion je klijentski tim. Oni su imali potpuno isti materijal. Borimo se pod istim uslovima i oni su imali bolju šasiju i njihovi vozači uradili su bolji posao, što je potpuno u redu sa naše strane. Ovo je veliki uspeh za Mercedes kao i za naše odeljenje za proizvodnju agregata.”

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.

Leave a Reply