Nemački tim uveliko radi na ovom projektu.
Već je svima poznato da nas od naredne sezone čeka velika promena tehničkog pravilnika i to na polju aerodinamike i motora. Od tada nove pogonske jedinice koristiće novo gorivo koje u svom sastavu neće koristiti ugljenik, dok u njihovoj konfiguraciji neće naći ni MGU-H komponenta, odnosno turbo punjač. Sa druge strane, MGU-K komponenta biće mnogo snažnija nego do sada, pa umesto proizvedenih 120kW ona će od 2026. moći da isporuči čak 350kW snage. Sve u svemu, agregati će moći da proizvedu 1000 konjskih snaga, ali ovoga puta sa manje goriva, pa umesto 100kg koliko je sada dozvoljeno da se nađe u rezervoaru u novim bolidima moćiće da se toči najviše 70 kg.
Na skoro od godinu dana pre početka upotrebe ovih pogonskih jedinica, šef Mercedesa zadovoljan je kako napreduje njihov projekat.
“Prvi podaci o motoru za 2026. polako izlaze iz fabrike i mi poštujemo neke analize koje smo ranije odradili.” izjavio je Toto Volf za funoanalisitecnica.com. “Dobro je, ali mi svakako nastavljamo sa radom kako bismo dostigli naše ciljeve. Pokušavamo da razumemo da li su naša trenutna očekivanja dosta visoka.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.