Olovku u ruke i računaj!

1.5

105.

51-9=42

,,Brzo je a moram da isečem tu krivinu, podrška se traži, podrška je važna”
Lekler je odradio odlične kvalifikacije, njegov kolega znatno slabije, ali je Ferari bio vrlo pitan za stvari na samoj stazi ( što na prvu zaista zvuči čudno). Od bitnih momenata trke za ekipu iz Maranela, treba izdvojiti mogućnost undercut-ovanja Luisa Hamiltona u prvom delu trke, eventualnim slanjem Šarla Leklera na zamenu guma što je potencijalno moglo vratiti Monačanina u vođstvo. Ipak kritična tačka trke mogla je da bude duži ostanak Karlosa Sajnca na stazi, kao vrsta pomoći timskom kolegi koji bi od toga mogao da profitira i priđe sedmostrukom svetskom šampionu. Ipak Ferari se prosto odlučio da, po običaju, oteža svojim vozačima, te je strateški deo ekipe vrlo promišljeno odbacio tu mogućnost, jer to nije njihov posao, zar ne? Ono što treba istaći jeste i da je izdržao pritisak Maksa Ferštapena i može se reći da je za to i nagrađen. Diskvalifikacijom Džordža Rasela, Lekler se popeo u poretku i to na pobednički podijum, što nije učinio još od pobede u svom komšiluku.
Karlos Sajnc je defintivno mogao više. Budući vozač Vilijamsa, napravio je grešku silaskom sa staze nanevši veliku štetu tvrdim pneumaticima. Pretpostavka je da upravo iz tog razloga nije imao duži stint i nije krenuo stazama Džordža Rasela, pa su tu i nestale šanse za njegovim boljim izdanjem u Spa. Ostaje nada da je to zaista bilo tako, jer ako je ovo bio deo taktike, nije vredno bilo kakvog komentara, a samo 8 krugova na srednje tvrdim gumama govori dovoljno. Izneo je Karlos nakon trke jednačine kojima je želeo da potkrepi svoje tvrdnje da je trebalo da se bori za pobednički podijum, što naravno nije bez rezona, ali italijanska ekipa nije bila tako inovativna kao Mercedes. Jasan stav i ideja o tome šta žele da dobiju od ove trke, od strane ekipe, ponovo je izostala, baš kao i podrška vozačima.

Kiša da, sunce ne

Dedpul bez Vulverina, bez star(a)ca nema udarca
Okon je zaista, izgleda silno motivisan novim ugvorom u Hasu, odradio sjajnu trku i konačno doneo tračak svetlosti u sumornu sezonu francuske ekipe. Alonso je ispravio nepravdu koja ga je zadesila u Mađarskoj, a nova podešavanja bolida su odradila dobar posao. Interesantno je to da je Alonso imao sličnu strategiju kao i Džordž Rasel, a da su sa jednim stajanjem probali i Strol, Magnusen i Cunoda, ali nisu mogli u bodove. Rikardo je jedini vozač koji je trku počeo na mekim pneumaticima (jedino ih je još Perez koristio u finišu u poteri za najbržim krugom do kojeg je na kraju i došao), pa je pomeranjem pozicija, ova strategija ipak donela povoljan ishod za Australijanca, čija budućnost u Formuli 1 je vrlo neizvesna. Uz odličan tempo, Danijel nastavio RB-ovu, sada već tradiciju, uzimanja poena.

Sada sledi letnja pauza, dve nedelje apstinencije od rada na bolidima, a nakon letnjeg odmora nam stiže Zandvort i Velika nagrada Holandije.