Nemac je i pored ozbiljnih problema tokom dve trećine trke došao do treće pobede u sezoni zahvaljujući kojoj je povećao prednost u šampionatu na 14 bodova.
Vozači Ferrarija su odlično startovali, pokrili Bottasa i zadržali vodeće pozicije. Iza njih su dobro krenuli i vozači Red Bulla koji su napravili gužvu u krivini 1 iz koje je kao najveći gubitnik izašao Hamilton koji je pao na šesto mesto. Odličan napredak je napravio i Sainz koji se nakon prve krivine našao odmah iza Hamiltona. Međutim, već u krivini 2 dolazi do novih uzbuđenja, pošto je petoplasirani Verstappen bio pre agresivan i na kočenju je udario u Ricciarda. Australijanac je na kratko nastavio trku, međutim, bočni udarac je ozbiljno štetio bolid i iz njegovog bolida je počelo da prska ulje po zadnjem levom točku, nakon koga se Ricciardo okrenuo i ostao na sred staze. Direkcija trke je na stazu poslala vozilo bezbednosti, a trka je nastavljena u 6. krugu. Hamilton je na restartu pokušao da pritisne Verstappena, ali se Holanđanin odlično odbranio. Direkcija trke je međutim ubrzo donela odluku da kazni Verstappena sa deset sekundi zbog izazivanja incident sa Ricciardom i na taj način je trka Red Bulla potpuno propala.
Vettel je na vrhu bio veoma dominantan nakon restarta. On je vozio krugove koji su bili oko pola sekunde brži od Raikkonenovih i preko sekunde brži od oba vozača Mercedesa.
Tempo vodećih se stabilizovao do 15. Kruga, ali je prednost Vettela i Raikkonena do tog trenutka bila prilično velika.
Prvi od vodećih ko je promenio gume je bio Bottas, ali su njegovi mehaničari bili nešto sporiji, pa se zadržao oko sekundu duže. Krug kasnije je gume promenio i Hamilton, ali mu Bottasovo duže zadržavanje nije omogućilo da nadoknadi poziciju.
Vettel je promenio gume u 33. krugu, Raikkonen krug kasnije i Fincu je malo nedostajalo da preskoči timskog kolegu u plasmanu po povratku na stazu, pošto je u svom poslednjem krugu na super-mekim gumama bio izuzetno brz.
Iza njih se vodio odličan duel za šesto mesto između Sainza i Alonsa. Mlađi Španac je pružao odličan otpor, ali je Alonso onda jednim agresivnim manevrom sa spoljne strane u krivini 2 uspeo da preuzme šestu poziciju.
Vettel se u jednom trenutku pred kraj prvog stinta požalio ekipi da ima problem sa upravljanjem bolida. Taj problem se nastavio i nakon pit-stopa I njegov tempo je drastično opao. To je omogućilo Mercedesima da se približe, ali je na ovakvoj konfiguraciji staze bilo teško napraviti manevar.
Verstappen je svoj pit-stop i kaznu odradio tek u 43. krugu i vratio se daleko iza Hamiltona na peto mesto.
Bottas je u 46. krugu propustio Hamiltona na treće mesto, i Britanac se dao u poteru za vozačima Ferrarija.
Borba između prve trojice je bila uzbudljiva u pogledu vremenskih razlika, međutim Hamiltonu je bilo jako teško da napadne Raikkonena, čak i u momentima kada je na raspolaganju imao DRS.
U poslednjih pet krugova se Verstappen u potpunosti približio Bottasu, koji je u tim trenucima nailazio I na veliku gužvu na stazi. Ipak, kao i Hamilton, Verstappen na stazi kakva je Hungaroring jednostavno nije imao prostora da napravi odlučujući manevar.
Vettel je na kraju došao do četvrte pobede u sezoni, ispred Raikkonena i Bottasa kome je Hamilton vratio poziciju u poslednjoj krivini. Mercedes je morao da sačeka da napravi manevar pošto se Verstappen ozbiljno približio na kraju.
Šesti je bio Alonso koji je ujedno vozio i najbrži krug trke. Sainz je bio sedmi, Perez osmi, Ocon deveti, a poslednji bod je osvojio Vandoorne.