Oba vozača Ferrarija zauzela su prve dve pozicije na prvoj sesiji za VN Nemačke.
Sebastian Vettel koristio je meku komponentu kada je zabeležio najbrži krug od 1m14.013s i tako za četvrtinu sekunde bio brži od svog timskog kolege Charlesa Leclerca. I mladi momak iz Monaka je takođe koristio istu gumu, ali su vozači Mercedesa uzeli meidjum penumatik sa kojima su zabeležili svoja najbolja vremena. Hamilton je kasnio tri desetinki za Vettelom, ali je Bottas imao bolje vreme od Britanca kada su na stazi obojica koristili meke gume. To je dozvlilo Maxu Verstappenu da razdvoji Mercedesov dvojac na četvrtom mestu, mada je Valtteri Bottas imao jedno izletanje na pesak na 12. krivini na dva minuta pred sam kraj.
Pierre Galsy se u poečtku mučio sa vibracijama na bolidu, ali je na kraju došao do 6. pozicije ispred Carlosa Sainza koji je veći deo treninga koristio tvrdu gumu pre nego što je pred sam kraj zabeležio bveme na mekoj. Tako je Španac imao bolje vreme od Romaina Grosjeana koji je kroistio staru specifikaciju bolida dok je Kevin Magnussen imao noviju verziju. Danac je zaustavio bolid na stazi a prekid je trajao skoro 8 minuta jer je njegov Haas ima problem sa senzorom.
Lance Stroll je sa novom verzijom svog Racing Pointa bio deveti i to sa medijum gumama ispred Daniela Ricciarda na mekim pneumaticima.