Nemac je u poslednjem pokušaju izvukao apsolutni maksimum iz svog bolida, a na kraju je odlučila čista snaga Ferrarijevog motora na zadnjem pravcu.
Prvih 18 minuta kvalifikacija je pripalo Vettelu koji je sa krugom 1m11.200s bio 14 hiljaditi li brži od Timskog kolege Leclerca i 29 od trećeplasiranog Bottasa u Mercedesu.
Vodeći su koristili po jedan set mekih guma, ali su imali po 3-4 pokušaja tokom kojih su konstantno popravljali vremena kako je sesija odmicala.
Veliko iznenađenje u prvom delu kvalifikacija je bila eliminacija oba vozača Racing Pointa koji su tokom treninga imali obećavajući tempo. Perez je na kraju bio najbliži prolasku u Q2, ali mu je na kraju falilo 7 stotinki da pobedi Giovinazzija. Iza je ga je završio Raikkonen, dok su Stroll, Russell i Kubica kompletirali plasman do poslednjeg dvadesetog mesta.
Drugi deo kvalifikacija je pripao Hamiltonu i Bottasu. Oni i vozači Ferrarija su jedini koristili srednje-tvrde gume, s tom razlikom da je Mercedes iskoristio dva seta. Vettel i Leclerc su držali prednost nakon prvih pokušaja, a onda je Hamilton na drugom setu guma vozio 1m11.010s, osam stotinki ispred Bottasa i dok je Vettel bio još pola desetinke iza.
Na kraju Q2 je morao da se spašava Max Verstappen, koji se našao u zoni ispadanja nakon lošeg kruga na srednje-tvrdim gumama. On je krenuo u poslednji pokušaj na mekim, ali se ispred njega u samom finišu dogodio incident kada je Magnissen zakačio ”zid šampiona”, izgubio kontrolu i udario u zid sa suprotne strane staze. Zbog toga je sesija prekinuta, pa je Verstappen završio na jedanaestom mestu. Iza njega su bili Kvyat, Giovinazzi, Albon i Grosjean koji takođe nije uspeo da završi svoj krug.
Hamilton je u prvom pokušaju u Q3 vozio najbrži krug vikenda od 1m10.493s, Vettel je zaostajao nešto manje od dve desetinke, dok su Leclerc i Bottas napravili greške.
Vettel je imao prilično veliki zaostatak u prvom pokušaju u prva dva sektora, dok je u trećem imao dobru zalihu u odnosu na Hamiltona. On i Hamilton su u poslednjim krugovima išli na sve ili ništa. Nemac je u prva dva sektora ponovo imao zaostatak, ali je on ovog a puta bio minimalan. U trećem je zadržao tempo koji je imao ranije i to mu je donelo vreme od 1m10.240s što je na kraju bilo pune dve desetinke brže od Hamiltona i čak sedam od trećeplasiranog Leclerca.
Apsolutno iznenađenje i heroj kvalifikacija je bio Ricciardo koji je neverovatnom vožnjom doveo Renault do četvrtog mesta. Peti je bio Gasly, dok je tek šesti bio Bottas koji je u poslednjem krugu napravio mnogo grešaka i na kraju je zaostajao devet desetinki za Vettelom.
Hulkenberg je potvrdio odličan tempo Renaulta osvajanjem sedmog mesta, dok su prvih deset kompletirali Norris, Sainz i Magnussen koji nije ni vozio u Q3.