Vozač Red Bulla zabeležio je najbrže vreme pred početak kvalifikacija.
O vremenskim uslovim u Singapuru ne trebamo se uopšte ni zamarati, jer je ova staza jedna od najtežih za vozače po pitanju izdržljivosti. U 18h po lokalnom vremenu temperatura staze bila je 38 stepeni dok je temperatura vazduha bila na 30 podeljku. Ipak, vlažnost vazduha bila je visoka i to na 57%.
Na početku treninga veliki broj vozača je izašao na stazu i odradio instalacione krugove, a prvo vreme ostavrio je Valtteri Bottas – 1m45.222s. Sledeći na potezu bio je Sebastian Vettel koji je uspeo da zabeleži najbolji krug od 1m43.237s sa ultra mekim gumama a u ovom brzom krugu Nemac je na izlasku iz predposlednje krivine čak i “poljubio zid”. Hamilton je bio naredni u nizu, pa je tako sa istom vrstom guma obezbedio drugo mesto gde je imao zaostatak od 9 desetinki za vodećim Nemcem. Raikkonen je u svom narednom krugu popravio svoj učinak, pa su tako vozači Ferrarija posle 15 minuta u prvoj sesiji zauzimali prva dva mesta.
Na polovini treninga, Red Bullovi vozači su dodali gas, pa je tako Max Verstappen zauzeo prvo mesto krugom od 1m42.249s a iza njega sa dve desetinke zaostaka našao se Daniel Ricciardo. U tim momentima izbačena je crvena zastava zbog incidenta sa koji je imao Marcus Ericsson kada je izgubio kontrolu nad bolidom i zadnjim krajem zakačio ogradu.
Na 19 minuta do kraja opet je istaknuta zelena zastava pa su od tada svi vozači krenuli u simulaciju kvalifikacija. Vettel je uspeo da ostavri najbrži krug (1m41.919s) dok Bottas nije uspeo da u ovim mometima popravi najbolje vreme a dok je Hamilton imao krug koji je bio dovoljan samo za petu poziciju a ispred njega bio je i Fernando Alonso.
U samom finišu Max Verstappen je sa ultra mekim gumam došao do najbržeg vremena od 1m41.829s koji je odmah prijavio problem sa menjačem. Vettel je zauzeo drugo mesto sa 72 hiljaditinke zaostaka dok je treći bio Hamilton. Četvrta i peta pozicija pripala su vozačima McLrena, Alonsu i Vandoorneu a iza njih našao se i Daniel Ricciardo.