Svetski šampion je i pored starta sa devetog mesta vozio sjajnu trku i rešio je u svoju korist. Alonso vratio Aston Martin na podijum.
Preko noći je u Majamiju padala jaka kiša koja je potpuno sprala svu gumu koju su vozači položili na asfalt u prva dva dana, pa su svi morali da budu oprezniji.
Na startu je većina ljudi iz prvih deset odlučila da startuje na srednje-tvrdim gumama. Verstappen se međutim odlučio za tvrde, a pored njega je sličnu strategiju imalo dosta ljudi iza njega. Vozači McLarena su se ponovo odlučili za rizik i oni su jedini bili na mekim gumama.
Prva trojica su odlično krenula i zadržala pozicije, dok su Magnussena na startu prosto progutali Gasly i Russell.
Verstappen je očekivano imao nešto sporiji start zbog starta na tvrdim gumama, ali se on stabilizovao do kraja prvog kriga, dok je Leclerc napredovao na šesto mesto, a Bottas na osmo.
Verstappen je u drugom krugu obišao i Bottasa za osmo mesto, dok Perez na čelu nije gradio preveliku prednost u uvodnim krugovima.
Leclerc je nakon obilaženja u prvom krugu imao prilično loš tempo, možda zbog manje povrede vrata koju je pretrpeo nakon udesa u kvalifikacijama, i u 4. krugu su ga na glavnom pravcu obišli i Verstappen i Magnussen, s tim što je Holanđanin izašao ispred obojice.
Norris je već u 6. krugu morao da zameni meke gume, a krug kasnije je isto uradio i Piastri. Njih dvojica su nakon toga pali na 18. i 19. mesto ispred Sargeanta, koji je isto bio ranije u boksu zbog promene prednjeg krila.
Perezova prednost na čelu je ispred Alonsa bila svega 1.6 sekundi ispred Alonsa. Sainz je bio blizu iza sunarodnika, a blizu se držao i Gasly.
Iza njih je Verstappen jurio Russella za peto mesto, a Britanca je spašavao jedni DRS koji je imao iza Gaslyja.
Verstappen je međutim imao veliku prednost na koče njima, pa je svetski šampion uspeo relativno lako da ga prođe u 8. krugu.
Verstappen je prošao i Gaslyja krug kasnije, a Francuz je imao loš izlaz iz krivine 17. što je omogućilo Russellu da ga na početku 10. kruga napadne i obiđe.
Verstappen je u 14. krugu sustigao i obišao Sainza u drugoj DRS zoni. Ono što je bilo evidentno je da je samo Red Bull mogao da obilazi na stazi, dok su ostali bili znatno pogođeni skraćenim DRS zonama.
Magnussen je u 15. krugu promenio gume, dok je Verstappen obišao Alonsa, čime su se dva Red Bulla našla na prve dve pozicije.
Nekoliko vozača je u 16. krugu zamenilo gume, a među njima su iz prvih deset bili Gasly i Bottas.
Vozači na srednje-tvrdim gimama su počeli da se muče u toj fazi, posebno sa prednjim krajem, što je koristio Verstappen da počne da smanjuje prednost za svojim timskim kolegom.
Leclerc i Russell su prešli na tvrde gume u 18. krugu, a krug kasnije je menjao i Sainz koji je bio zaglavljen iza Alonsa.
Pozicija na koju se vratio nije bila idealna, pošto je bio iza Hamiltona i Hulkenberga koji nisu bili u boksu. On se ipak relativno brzo rešio obojice, ali se onda našao pod istragom zbog navodno prebrze vožnje u pit-lejnu.
Perez je gume promenio u 21. krugu, pa je Verstappen poveo, a Meksikanac je na stazi morao da obilazi Ocona, što je i učinio u 22. krugu.
Sainz je očekivano dobio kaznu od 5 sekundi, što je rasteretilo Alonsa koji nije bio u boksu, dok smo iza njega videli manevar kada je Hamilton posle dosta muke uspeo da obiđe Hulkenberga.
Alonso je otišao na svoju promenu guma u 25. krugu, a na stazu se vratio malo iza Sainza.
Španac iz Aston Martina je međutim iskoristio svoje svežije gume i u 28. krigu se vratio ispred sunarodnika i iz Ferrarija.
Čovek koji je imao najviše akcije je bio Russell koji se polako probio ispred Strolla, Gaslyja, Tsunoda i Hulkenberga na sedmo mesto, a, ispred njega u boksu nisu bili samo još Ocon i Hamilton.
Alonso je u 29. krigu prošao Cona koji je već imao stare gume, a krug kasnije se Francuza oslobodio i Sainz.
Russell je bez mnogo borbe u 32. krugu prošao Hamiltona koji još uvek nije bio u boksu i dao se u poteru za Sainzom i Oconom.
Vozač Mercedesa je obišao Alpini u 35. krugu trke i imao je sjajan tempo, pa se ubrzano približavao i Sainzu koji se mučio na tvrdim gumama. Russell je obišao Ferrari u 38. krugu za četvrto mesto, a ništa bolju trku nije imao ni Leclerc koji se žalio na poskakivanje bolida, a u prvih deset je uspeo da se vrati tek nakon što je konačno obišao Magnussena i pošto je Hamilton otišao u boks u 39. krugu.
Verstappen je na čelu maksimalno produžavao svoj ostanak na stazi i beležio je izuzetno konstantna i brza vremena.
Ocon je konačno otišao u boks u 40. krugu trke, a na stazu se vratio malo iza Hamiltona.
Verstappen je konačno ušao u boks u 46. krugu i vratio se na stazu odmah iza Pereza, ali je imao svežije i mekše gume.
Holanđanin je do već kraja izlaznog kruga uspeo da uđe u DRS, a onda je u 47. rešio duel u svoju korist, iako je Perez pružao snažan otpor.
Za to vreme su Hamilton i Ocon obišli Magnussena i tako se probili na osmo i deveto mesto, dok je ispred njih Leclerc polako sustizao Gaslyja za šesto.
Francuz je u jurnjavi sa Leclercov napravio grešku na početku 53. kruga što je omogućilo Leclercu da ga prođe, a ubrzo nakon toga ga je prošao i Hamilton koji je bio blizu iza.
Sedmostruki svetski šampion je na svežijim gumama nakon toga krenuo finalni napad i tri kruga pre kraja trke obilazi i Leclerca koji se užasno mučio tokom cele trke i reklo bi se da je trebao i da bude zadovoljan pozicijom koju je držao.
Do kraja trke nije bilo većih uzbuđenja. Verstappen je mirno priveo VN Majamija kraju i pobedio je ispred Pereza uz najbrži krug trke. Alonso se vratio na podijum sa Aston Martinom ispred Russella, dok je Sainz i pored kazne od pet sekundi ostao na petom mestu.
Hamilton je posle svega što mu se dešavalo ovog vikenda mogao da bude zadovoljan šestim mestom, Leclerc je bio sedmi, dok su poslednje bodove pokupili Gasly, Ocon i Magnussen.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Verstapen nista nije bolji od leklera
Lekler jeste dobar vozac auto je ocigledno bubicav i lose optimizovan za trke,
RB je legalan u istoj meri u kojoj je bio i Mercedesov DAS, samo ne mogu da ih uhvate sta unutar auta pomeraju i preusmeravaju vazduh jer je nemoguce da budu rakete na pravcu i pegle po krivini.
Ne kazem da je nelegalan, ali ostali nemaju pojma sta je Njuvi i izmajmunisao ih
Lekler je dobar vozac – za Haas. Neko ko je na treningu i kvalifikacijama napravio ozbiljnu gresku, a da ne govorimo u trci u kojoj je izgubio poziciju od slabijeg i vozaca i bolida u DRS zavetrini Red Bula sigurno nije dobar vozac.
Vidim prica se o Lekleru kao nekom super vozacu a danas ga je Magnusen 3 puta poslao po burek i na kraju Hamilton prosao onako bas bas…i sta reci sem u Has u Has u Has u Has is Lekler!
Ocito da sa bolidom nesto nije u redu