Holanđanin je kontrolisao trku od početka do kraja i tako je ponovo uvećao prednost u šampionatu vozača.
Iako je pre početka vikenda bila prognoziranja kiša za sva tri dana, juče i prekjuče smo imali gotovo savršeno vreme na svim sesijama. Šansa za padavine na trci jutros bila 80%, ali se procenat smanjivao kako je vreme odmicalo pa je vozače je na startu dočekalo sunčano i toplo vreme.
Start trke je prošao dobro za vodeće i bez promena pozicija, iako je Perez pokušavao odmah da prođe ispred Norrisa.
Iza petoplasiranog Bottasa je Gasly imao problem sa zadnjim levim točkom zbog čega je napravio gužvu iza sebe. Njega je dotakao Leclerc , koji je oštetio svoje prednje krilo, pa su na kraju prvog kruga obojica otišli u boks.
Gasly je na kraju morao da odustane, dok je Leclerc pao na samo začelje. Tako je šesto mesto nasledio Stroll, dok je sedmi bio Alonso ispred Russela, Ricciarda i Tsunode
Ricciardo je u sedmom krugu počeo iznenada da gubi tempo usled gubitka snage i pao je van prvih deset.
Na čelu je Verstappen stvorio prednost od dve i po sekunde, dok je Norris već nakon devet krugova zaostajao preko sedam sekundi za Hamiltonom.
Perez je imao DRS i konačno je uspeo da obiđe Norrisa u 10. krugu i prođe na treće mesto. Vozač McLarena se ubrzo našao na nišanu i Valtrerija Bottasa, koji mu je lako oduzeo četvrto mesto.
Iza njih se od sedmoplasiranog Alonsa stvorio DRS voz u kojem su bili Russell, Tsunoda, Sainz, Vettel, Raikkonen i Ricciardo. Tu međutim niko nije mogao ništa da uradi, Russel se hrabro držao na osmom mestu i trka je ušla u mirniju fazu.
Verstappen je nastavio da gradi svoju prednost ispred Hamiltona, Bottas je sustigao Pereza, a Russell je bio prvi iz top deset koji je menjao gume. Na žalost za vozača Williamsa, mehaničari su mu upropastili trku užasno sporim pit-stopom, a odmah iza njega je u boks ušao i Perez, koji je isto imao veoma spor pit-stop.
Krug kasnije u 28. krugu su gume menjali Tsunoda i Bottas, a Finac je zahvaljujući sporijem pit-stopu Pereza prošao ispred Meksikanca po povratku na stazu.
U 29. krugu je gume zamenio i Hamilton, a svima je prvi izbor bila tvrda komponenta.
Verstappen je odgovorio u 30.krugu, ali kod njega nije bilo grešaka i uspešno se vratio na prvo mesto, četiri i po sekunde ispred svog najvećeg rivala.
Potom su gume od vozača iza njih zamenili Alonso i Vettel koji su se vratili ispred Russella, dok je Norris svoje meke gume zamenio u 33. krugu i vratio se iza Sainza, koji nije bio u boksu.
U 37. i 38. krugu su gume promenili Raikkonen i Leclerc, a Russell je odustao od trke, nakon što je ranije bio još jednom boksu kada su mu mehaničari dopunjavali hidraulički sistem.
Petoplasirani Sainz je konačno promenio gume u 42. krugu i vratio se na sedmo mesto, dve sekunde iza Strolla.
Poslednji koji je menjao gume je bio Ricciardo, koji je pao na petnaesto mesto iza nevidljivog Ocona.
U 45. krugu je Sainz veoma lako sustigao i obišao Strolla za šesto mesto, dok je Norris bio dvanaest sekundi ispred.
Van prvih deset je Leclerc polako ponovo napredovao do prvih deset obilaženjem Giovinazzija i Vettela i imao je priliku da se do kraja trke vrati do pozicije sa koje je startovao.
Na čelu je Verstappen postigao svoju prednost na sedam sekundi, dok se Perez polako približavao Bottasa, koji se žalio na gume.
Ipak, Perez je bio taj koji je promenio gume još jednom u 55. krugu i dao se u poteru za najbržim krugom, koji je u tom trenutku pripadao Hamiltonu.
Leclerc je u 55. i 56. krugu obišao Tsunodu i Alonsa i našao se na osmom mestu, a već u 60. se vratio na svoju startnu poziciju i tako neutralizovao pit-stop viška, koji je zbog oštećenja prednjeg krila morao da odradi na kraju prvog kruga.
Desetak krugova pre kraja su se nad stazom nadvili gusti crni oblaci, ali kiše kao što je i očekivano nije bilo.
Hamilton je prešao na meke gume u pretposlednjem krugu pa je Verstappen na kraju ostvario ubedljivu pobedu , ali je Hamilton uzeo najbrži krug trke i došao do dodatnog boda.
Bottas je jedva zadržao treće mesto za Mercedes, a Perezu je nedostajao jedan krug da sustigne Finca.
Norris je bio najbolji od ostatka grida, najviše zahvaljujući svojoj startnoj poziciji i gužvi na startu i u početnoj fazi trke iza njega.
Sainz i Leclerc su doneli Ferrariju šesto i sedmo mesto zahvaljujući odličnom trkačkom tempu, Stroll je bio siguran na osmom mestu ispred Alonsa i Tsunode koji su kompletirali prvih deset.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.