Holanđanin je kontrolisao situaciju od početka do kraja, pa su Bottas i Hamilton morali da se zadovolje sa drugim i trećim mestom.
Start trke je bio veoma miran. Vodeći su dobro startovali i nije bilo šanse da Vidimo neke napade, pogotovo kada se uzme u obzir i dužina glavnog pravca. Verstappen je tako poveo trku ispred Bottasa i Hamiltona, a jedine primene u pozicijama su viđene nazad, gde je Ocon napredovao ispred Gaslyja na deveto mesto, dok je Vettel iskoristio gužvu na startu i probio se ispred Leclerca na dvanaesto mesto.
U drugom krugu se poredak prvih deset vratio na onaj koji je vio na startu, pošto je Gasly obišao Ocona na prvom od dva duga pravca na zadnjoj strani staze.
Od trećeg kruga je omogućen DRS pa su se na nekoliko mesta u poretku formirale kolone u kojima su vozači pratili jedni druge, ali nisu mogli da obilaze zbog izjednačene brzine na pravcima.
Verstappen je uspeo da izgradi prednost od preko dve sekunde u odnosu na Bottasa do petog kruga, a trojica vodećih su se odvojila od Norrisa, koji se našao pod pritiskom od strane Albona.
Tajlanđanin je višak tempa iskoristio u šestom krugu kada je obišao Norrisa, dok je iza njih Ocon propustio Ricciarda na deseto mesto, pošto je Australijanac bio brži.
U osmom mestu je Stroll obišao Kvyata za sedmo mesto, što je bilo veoma važno za Racing Point, s obzirom na trku sa McLarenom za treće mesto u šampionatu konstruktora.
Međutim, u 10. krugu je otkazao bolid Pereza, koji je sasvim dobro napredovao u početnoj fazi trke i tako se znatno zakomplikovala borba Racing Pointa za treće mesto.
Zbog ulja na stazi je na snazi bio period virtualnog vozila bezbednosti, a vodeći su to iskoristili da zamene gume i pređu na tvrdu komponentu. Međutim, nisu svi išli do boksa, pa je tako po povratku na stazu Ricciardo bio peti ispred Norrisa, dok su Vettel i Leclerc razdvojili vozače McLarena.
Svi koji su bili u boksu su montirali tvrde gume, ali se Hamilton preko radija žalio jer je smatrao da to nije bila dobra strategija.
Nakon svih promena guma je na stazu ipak moralo i vozilo bezbednosti dok se uklanjao Perezov bolid, a trka je nastavljena u 14. krugu.
Sainz je odmah na restartu iskoristio sveže gume i obišao Leclerca za osmo mesto, dok se na čelu ništa nije menjalo, a Verstappen je nastavio da diktira tempo.
Sainz je nastavio svoj napredak u 17. krugu kada je obišao i Vettela, ali se u isto vreme našao i pod istragom sudija zbog navodno presporo vožnje u pit-lane-u.
Leclerc je nastavio da pada u poretku na starim srednje-tvrdim gumama, pošto ga je u 20. krugu obišao Stroll, a krug kasnije nije imao odgovor ni na Gaslyjev napad, pa se ponovo našao van prvih deset.
Na čelu je Verstappen otvorio prednost od četiri sekunde do 22. kruga, dok si Bottas i Hamilton imali ujednačen tempo sa dve sekunde razmaka među sobom.
Leclerc je otišao u boks u 23. krugu i vratio se na začelje sa tvrdim gumama. On je ujedno bio i prvi koji je povukao potez iz grupe vozača koja nije bila u boksu tokom perioda pod virtualnim vozilom bezbednosti.
Za razliku od njega, Ricciardo i Vettel koji su startovali na tvrdim gumama su odlično držali tempo na petom i osmom mestu i uspešno su se branili od rivala iza sebe.
Stroll je pokušavao da obiđe Vettela u nekoliko navrata, ali prosto nije bio dovoljno dobar i to je iskoristio Gasly, koji je iznenadio Kanađanina jednim kasnim kočenjem i obišao ga je za deveto mesto na kraju druge polovine zadnjeg pravca.
Na čelu, Mercedesovi vozači su sve više i više gubili priključak za Verstappenom, koji je u 30. krugu imao preko sedam sekundi prednosti.
Dva kruga kasnije je Gasly uspeo da obiđe i Vettela, a Nemac je konačno bio na promeni guma u 37. krugu, nakon čega je sa devetog pao na petnaesto mesto.
Ricciardo je bio poslednji vozač koji je promeni gume na kojima je startovao i to teku 40 krugu. On nije hteo ništa da rizikuje i vratio se na srednje-tvrdoj komponenti na sedmo mesto iza dva McLarena.
Nakon toga je usledio miran period trke. Većih pomeranja nije bilo, a gume su bez problema izdržale i pored nedoumica koje su imali neki vozači.
Verstappen je izuzetno konstantnom vožnjom na kraju ostvario ubedljivu pobedu od preko deset sekundi ispred Bottasa, ali mu to nije bilo dovoljno da se domogne druge pozicije u konkurenciji vozača. Hamilton je trku završio tri sekunde iza Bottasa, dok je Albon imao usamljenu, ali i dobru trku, pošto je kroz cilj prošao četiri sekunde nakon svetskog šampiona.
Norris i Sainz su petim i šestim mestom doneli McLarenu treću poziciju u konkurenciji timova, dok je Ricciardo uz najbrži krug trke morao da se zadovolji sedmim mestom, nakon što je imao problema da zagreje nove gume. Gasly je do kraja zadržao osmo mesto ispred Ocona i neubedljivog Strolla, koji je u poslednjem krugu izgubio duel od Francuza u Renaultu.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.