Svetski šampion je odličnim startom i boljim tempom na srednje-tvrdim gumama otvorio sebi put ka pobedi ispred Leclerca i Sainza.
Verstappen je dobro startovao, iskoristio čistiji deo staze i odmah obišao Sainza, što je bilo ključno za njegovu trku. Leclerc je zadržao prvo mesto, Perez je ostao četvrti, a izuzetno je startovao Alonso koji se sa 11. probio na 7. mesto ispred Hamiltona.
Leclerc je relativno brzo napravio prednost veću od sekunde, ali je Verstappen do 7. Kruga počeo da se vraća.
Hamilton je za to vreme uspeo da prođe prvo Alonsa, pa onda i Gaslyja i vrati se na šesto iza Bottasa.
U krugu smo videli prvo odustajanje kada je Zhou imao tehnički problem i time je zaokružen katastrofalan vikend za njega i pored toga što je u nekim momentima pokazivao zavidnu brzinu. mesto iza Bottasa, a dobar napredak su pravili i vozači Haasa, koji su došli do 10. i 11. mesta.
Na početku 9. kruga Verstappen se dovoljno približio Leclercu, koristi DRS na glavnom pravcu i preuzima vodeću poziciju na trci. Monačanin je pokušao da uzvrati odmah u narednim DRS zonama, ali prosto nije mogao da napravi manevar.
Nakon toga je postalo jasno da Verstappen prosto ima bolji tempo na srednje-tvrdim gumama i on je počeo lako da pravi prednost.
Magnussen je već u 13. krugu morao u boks na prvu zamenu guma, a potom su isto učinili i Schumacher, Alonso i Albon.
To je bilo nešto ranije nego što se očekivalo, a Norris je svoje gume zamenio u 19. krugu, što je bilo malo bolje, ali je po izlasku iz boksa pao čak iza Magnussena, koji je kroz boks preskočio timskog kolegu Schumachera.
Na čelu se u tim trenucima između Verstappena i Leclerc a otvorila prednost veća od tri sekunde, a Perez se žalio na gubitak snage i pored toga što ga je tim uveravao da je sve uredu.
Hamilton je svoje gume promenio u 23. krugu i vratio se na čistu stazu na sedmo mesto ispred Ricciarda, koji nije u boksu.
Leclerc je gume promenio krug kasnije, pit stop je bio za nijansu sporiji i vratio se na stazu nekoliko sekundi iza Pereza, dok je Verstappen posle svog pit-stopa izašao ispred svog timskog kolege.
Sainz je imao veoma spor pit-stop u 28. krugu, za njim je u boksu bio i Perez i to je omogućilo Meksikanci da prepolovi prednost Španca.
Nakon svega toga je prednost Verstappena na čelu iznosila preko sedam sekundi, a jedina anomalija su bili Russell, Ocon i Ricciardo. Ricciardo i Ocon su je počeli trku na mekim gumama i relativno rano su napravili prvu promenu što im je omogućilo da napreduju, dok je Russell startovao na tvrdim i mogao je da vozi duže.
Trka je potom ušla u mirniju fazu, Ricciardo je otišao u boks, ali se onda dogodio incident između njegovog timskog kolege Norrisa i Gaslyja. Oni su vodili borbu za 13. mesto, ali je došlo do kontakta na jednom od pravaca nakon čega je Norris u otpao zadnji levi točak, a McLaren je ostao zaglavljen na stazi.
Na stazi je prvo bilo virtualno, a potom i pun period pod vozilom bezbednosti i to je bilo kao poručeno za Russella i Ocona, koji su nakon svojih zamena guma zadržali plasman u prvih 10.
Nekoliko vozača je iskoristilo da još jednom zameni gume, a među njima je bio i Perez, koji je još jednom montirao srednje-tvrde gume.
Prekid je potrajao do 47 kruga, a na restartu nije viđeno mnogo akcije.
U 50. krugu je Bottas napravio grešku, otišao je preširoko u jednoj od krivina, što su iskoristili Hamilton i Russell koji su ga obišli na izlasku. Malo nakon toga je Russell iskoristio svežije gume i obišao je i Hamiltona, a na čelu je Leclerc pritiskao Verstappena i držao se u jednoj sekundi.
Perez je koristio svežije gume da napadne Sainza, u 52. krugu je i pokušao, ali je napravio grešku sa prekasnim kočenjem i to ga je na kraju koštalo šanse za podijum.
Leclerc nikako nije uspevao da napravi ključni manevar, a tome je dosta kumovala i slabija brzina na pravcima. Na kraju je u poslednjih par krugova izgubio priključak i tako se zadovoljio drugim mestom.
Sainz je ostao treći ispred Pereza, Russel je bio peti, Hamilton šesti, dok je Bottas nakon što je celu trku bio prvi iza vozača Red Bulla i Ferrarija morao da se zadovolji sedmim mestom.
Osma pozicija je pripala Oconu, koji je u inišu trke iskoristio svežije gume i obišao Alonsa, dok je Albon zahvaljujući dobroj strategiji ponovo pravo niotkuda doneo Williamsu još jedan poen.