Please assign a menu to the primary menu location under menu

Uncategorized

Verstappen najbrži na veoma aktivnom trećem treningu

Max Verstappen

Timovi su želeli da maksimalno nadoknade izgubljeno vreme od juče.

Učesnike je ponovo dočekalo oblačno vreme, a oadavine su zaobišle Melburn Park sve do samog kraja sesije.

Verstappen je na samom početku vozio krug os 1m19.6s na srednje-tvrdim gumama, ali su ga Ferrariji ubrzo sklonili sa vrha na mekim. Sainz je zabeležio krug 1m19.061s, dok je Leclerc ostao četiri desetinke iza timskog kolege.

Svetski šampion se potom vratio na vrh sa 1m18.741s nakon čega se vratio u boks, a Stroll je skočio na treće mesto ma mekim gumama i razdvojio Ferrarije.

Vozači Mercedesa u ovoj fazi na mekim gumama nisu mogli da prate Verstappenov tempo, ali je zato Leclerc preuzeo vodeću poziciju sa 1m18.731s.

Stroll je dodatno popravio svoje vreme, ali je ostao treći, samo 4 stotinke iza Verstappena, dok je Alonso u svom prvom krugu ostao desetinku iza timskog kolege.

Leclerc je potom još malo popravio najbolje vreme na 1m18.691s, a onda su mini trku po sektorima imali Alonso i. Sainz. Ferrarijev vozač je bio uspešniji pošto je postavio novo najbolje vreme sesije od 1m18.127s,a Alonso je ostao dve desetinke iza na drugom.

Verstappen se nakon 20 minuta sesije vratio na stazu na mekim gumama, dok je njegov timski kolega Perez imao tehničkih problema koji su ga primorali da čeka u garaži.

Iza vodeće grupe je Norris imao dobro vreme na srednje-tvrdim gumama i bio je na sedmom mestu samo desetinku iza Hamiltona, a sledile su ga Alpine.

Ovaj poredak su potom malo poremetili upravo Gasly i Ocon koji su na mekim gumama zabeležili treće i peto vreme i umešali se među vodeće.

Kako je prva polovina sesije bila rezervisana za simulaciju kvalifikacionih krugova, tako je poslednjih 30 minuta iskorišćeno da se testira trkači tempo. Praktično smo gledali program koji je standardan za drugi trening, a timovi su jutros želeli da nadoknade izgubljeno zbog kiše koja je juče poremetila sve.

Međutim, 25 minuta pre kraja smo imali kraći prekid treninga zbog toga što je poveći komad boka De Vriesovog bolida odleteo i ostao na stazi na trkačkoj liniji na zadnjem pravcu.

Timovi su nastavili svoje programe nakon par minuta, a videli smo izletanje Pereza u pesak u svom brzom kugu, dok su Mercedesi odlučili da još jedan novi set mekih guma. Hamilton je posle prvog kruga ostao stotinku iza Sainza, dok je Russell bio skoro dve desetinke sporiji.

Međutim, oni nisu bili jedini koji su odlučili da pojure brze krugove, pa se tako Albon probio do osmog mesta, a Zhou do petog. Kinez se par krugova kasnije okrenuo na izlasku iz krivine 2, ali srećom po njega nije oštetio bolid.

Stroll je deset minuta pre kraja skočio na treće mesto, a onda su Alpine skočile na sam vrh.

Ipak, to nije potrajalo pošto je Alonso vozio najbrži krug samo par trenutaka kasnije, dok je onda Verstappen sa 1m17 565s ostvario najbolje vreme. Sa druge strane, problemi za Pereza su se nastavili pošto je još jednom bio van staze, ovog puta u pretposlednjoj krivini, a on se nešto ranije požalio ekipi preko radija da balans njegovog bolida nije dobar.

U poslednjih 5 minuta je počela da pada blaga kiša, a nekoliko vozača je bilo van staze i zbog toga daljih promena u plasmanu nije bilo.

Verstappen je ostao najbrži ispred Alonsa i Ocona, Russell je bio četvrti, Gasly peti, Perez šesti, Sainz sedmi, Hamilton osmi Stroll deveti, dok je prvih deset kompletirao Zhou.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

Leave a Reply