Vozač Red Bulla je imao najbolje vreme ispred Hamiltona i Vettela.
Esteban Ocon je nakon instalacionih krugova bio prvi vozač koji je zabeležio mereni krug. On je na mekim gumama vozio 1m34.415s, ali ga je vrlo brzo nadmašio Sainz koji je na super-mekim gumama bio dve desetinke brži. Pored njih je vreme imao još samo Perez i njih troje su ujedno bili najaktivniji na stazi tokom prvih 20 minuta.
Kvyat je pola sata pre kraja preuzeo prvo mesto sa vremenom 1m33.934 na mekim gumama. Bottas je bio prvi od vodećih koji se vratio na stazu na super-mekoj gumi, ali. Je u svoj prvom brzom krugu napravio grešku. Massa je za to vreme preuzeo vodeću poziciju sa 1m33.720s, ali ga je ubrzo za dve desetinke nadmašio Verstappen i pored brojnih grešaka u svom krugu.
Dvadesetak minuta pre kraja je Grosjean imao udes na izlasku iz krivine 4 nakon čega je istaknuta crvena zastava. Prekid nije dugo trajao, a prvi su na stazu izašli vozači Ferrarija.
Vettel je napravio grešku zbog koje je imao tek treće vreme, dok je Raikkonen na kratko preuzeo prvo mesto. Njega je za 3 stotinke nadmašio Bottas koji je vozio 1m32.754s. Vettel je ubrzo odgovorio sa 4 hiljaditinke boljim vremenom od Bottasa, dok su Massa i Hulkenberg vozili sjajne krugove nakon kojih su bili četvrti i peti i sa minimalnim zaostacima.
U samom finišu su svi još jednom pokušali na super-mekim gumama da poboljšaju vremena. Prvo je Verstappen vozio 1m32.194s, što je bilo i najbolje vreme treninga. Hamilton se probio na drugo mesto sa desetinkom zaostatka, dok Vettel nije pokušavao da popravi vreme i ostao je treći. Bottas je bio na četvrtom mestu ispred Raikkonena, Masse, Ricciarda, Hulkenberga, Sainza i Kvyata.