Holanđanin je ponovo imao malu prednost u odnosu na Leclerca.
Prvi deo kvalifikacija je pripao Verstappena sa 1m27.689s, samo osam stotinki. Ispred timskog kolege Pereza, dok je Norris bio treći još dve desetinke iza.
Na kraju se stvorila velika gužva na stazi i dosta vozača je popravljalo vremena, ali su ponovo presuđivale neverovatno male razlike.
Alonso je bio prvi iznad crte, a iza njega su ostali Bottas, Sargeant, Ricciardo, Magnussen i Zhou.
U Q2 smo na prvoj poziciji videli Charlesa Leclerca sa vremenom 1m27.533s koje je postavio u svom prvom pokušaju. Verstappen je u svom drugom imao svega tri stotinki sporije vreme, dok je na trećoj poziciji bio Hamilton, još desetinku iza.
Svi vozači u Q2 su imali vremena u okviru devet desetinki, ali su petorica svakako morala da ispadnu.
Hulkenberg je ponovo odradio odličan posao za Haas i plasirao se kao deseti u Q3, dok su iza njega ostali Stroll, Gasly, Ocon, Albon i Alonso koji je potpuno razočarao.
Veliki broj vozača je za poslednjih 12 minuta imao na raspolaganju samo po jedan set mekih guma. Ova komponenta je svakako bila prvi izbor za vozače u prvom pokušaju, ali ne i za Norrisa koji je i tokom Q2 koristio srednje-tvrde pošto je balans njegovog bolida prosto bio bolji na njima.
Verstappen je posle prve runde krugova imao vreme od 1m27.241s, desetinku ipo ispred Leclerca, dok je Sainz držao treće mesto, još pola desetinke iza.
U drugoj rundi krugova bukvalno nismo videli ništa. Nismo videli praktično nikakva unapređenja na vrhu i plasman prve trojice je ostao identičan sa identičnim vremenima.
Četvrto mesto je zauzeo Perez, koji je uspeo da preskoči McLarene, koje je predvodio Norris, ovoga puta na mekim gumama.
Iza Piastrija se na sedmom mestu našao Russell ispred Hamiltona, dok su prvih deset kompletirali Hulkenberg i Tsunoda.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.
Strasno je to kako Aston Martin pao u performanse I to totalno I dosao u poziciji da se bori za 16 I 17 mesto . Od ovoga danas Ispada da su se svi timovi na gridu poboljsali a samo Aston Martin nazadovao. Steta je samo na strani Alonsa , ja iskreno nerazumem vise ovog coveka. Ove godine je trziste vrhunskih vozaca bilo siroko otvoreno, a Alonso umesto da odabere neki jaki tim , poput Hamiltona , a veryjem da je imao ponude, on je odabrao I ostao sa luzerima odnosno Astona Martina , koji vidi se sa aviona da vrtiglavo tone ka dnu tabele. Alonso zaista nema srece ili neume da odabere pravi tim , steta za njega jer je stvarno vrhunski vozac , sampion Ali dzaba kad uvek odabere pogresan tim, luzerski tim. Tako da sa ovakvim Astonom Martinom, koji je na stazi u odnosu ostalih spor kao Traktor, moze slobodno I polako da se priprema za penziju.