Timovi su imali samo sat vremena da se pripreme na Red Bull ringu.
Timove je u Austriji dočekalo oblačno vreme kao što se i prognoziralo, ali je staza ostala potpuno suva tokom treninga. Rizik od padavina je bio samo 20%, ali su se oblaci ubrzano skupljali nad stazom. To je u kombinaciji sa činjenicom da je pred nama sprint vikend, a samim tim i samo jedan trening, nateralo vozače da odmah krenu na stazu i počnu sa pripremama.
Imali smo i razlike u odabiru komponenti, a Hamilton i Russell su na tvrdim gumama držali najbolje pozicije na početku sesije ispred Norrisa.
Russell se nakon desetak minuta izdvojio u vrhu sa 1m06.386s, dok je Verstappen u jednom trenutku razdvojio Mercedese sa vremenom koje je bilo dve desetinke lošije od mlađeg vozača nemačkog tima.
Hamilton je nešto kasnije uspeo da se vrati na drugu poziciju, dok su Norrisa preskočili i Verstappen i Perez.
Sedmostruki svetski šampion se zadržao nešto duže na stazi u prvom izlasku pa je 20 minuta od početka sesija postavio najbolje vreme od 1m06.254s. On se nakon toga odmah vratio u boks nakon čega je nastupio period u kojem nismo imali nikoga na stazi.
Akcija se nastavila nešto više od pola sata pre kraja treninga, a u upotrebi su uglavnom bili isti setovi guma koji su korišćeni na početku treninga.
Međutim, samo par trenutaka kasnije smo dobili crvenu zastavu koju je izazvao Verstappen.
On je svoj bolid parkirao na glavnom pravcu odmah pored pit-lejna, a ekipi je prijavio problem sa motorom.
Redari su brzo odreagovali pa je prekid potrajao svega nekoliko minuta, a bolid Holanđanina je odmah vraćen u garažu Red Bulla.
Verstappenovi problemi međutim nisu bili mehaničke prirode, pa je tim odmah mogao da ga pošalje nazad na stazu nakon resetovanja sistema.
Narednjih desetak minuta je uglavnom testiran trkački tempo na starim gumama, a u poslednjih 10 smo videli i pokušaje na mekim gumama.
Stroll i Tsunoda su se probili među vodeće, ali oni nisu uspeli da ugroze Hamiltonovo vreme na vrhu.
Leclerc je bio prvi koji je skinuo Hamiltona sa vrha na mekim gumama, ali se njegovo vreme nije dugo zadržalo na vrhu pošto je Verstappen iza njega vozio 1m05.685s, što je bilo skoro četiri desetinke brže.
Potom je Piastri izbio na drugo mesto sa skoro tri desetinke zoastatka za Verstappenom, dok je njegov timski kolega Norris nakon najboljeg prvog sektora produžio u šljunak u krivini 3, pa smo ostali bez njegovog reprezenativnog vremena.
Tako je Verstappen ostao najbrži na treningu ispred Piastrija i dva Ferrarija predvođenih Leclercom.
Hamilton na petom mestu, kao i Norris, nije imao reprezentativno vreme na mekoj komponenti, Ocon je bio šesti u sve boljoj Alpini, Strol je bio sedmi, Russell osmi, Tsunoda deveti, dok je Alonso zaokružio prvih 10.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.