Holanđanin je produžio ostanak na stazi na prvom setu guma, a onda je u drugom delu na svežijim pneumaticima obišao glavne rivale i u direktnom duelu sa Leclercom došao do pobede.
Start trke je obeležio katastrofalan start Maxa Verstappena koji je sa drugog pao na tek sedmo mesto iza Vettela koji se probio do šestog mesta. Napred su Leclerc i Bottas zadržali pozicije, dok je Hamiltona u jednom trenutku prestigao Norris, ali je vozač Mercedesa odgovorio u duelu između krivina 2 i 3, nakon čega je Norris izgubio ritam i pao iza Raikkonena na peto mesto.
Vettel je u četvrtom krugu pretekao i Norrisa za peto mesto, dva kruga kasnije Raikkonena i do tog trenutka je imao 5 sekundi zaostatka za trećeplasiranim Hamiltonom.
Verstappen je u početnoj fazi imao problema da obiđe Norrisa, ali je onda konačno pronašao ritam i do desetog kruga je došao do petog mesta, pošto je pored Britanca obišao i Raikkonena.
U 14. krugu je viđen duel Norrisa i Raikkonena koji je Britanac rešio u svoju korist i prošao na šesto mesto, a iz pozadine je priliku vrebao i Gasly na osmom mestu.
Na čelu je situacija bila mirna. Leclerc je održavao prednost od oko tri ipo sekunde ispred Bottasa, Hamilton je bio još dve sekunde iza, a Vettel tri iza Hamiltona.
Iznenađujuće, prvu zamenu guma je napravio Bottas u 22. krugu, a odmah za njim je krenuo i Vettel. Međutim, mehaničari Ferrarija kao da su bili iznenađeni i nisu imali spremne gume za Nemca koji je izgubio 6 sekundi.
Krug kasnije je gume promenio Leclerc, dok je Hamilton ostao na stazi.
Vettel je brzo uspeo da se otarasi Raikkonena i Gaslyja koji su bili ispred njega i do tog trenutka je bio 7 sekundi iza Bottasa.
Hamilton je tokom početnog dela trke, kao na treninzima vozio jako neprecizno i u jednom od grubljih prelazaka preko ivičnjake je oštetio prednje krilo zbog čega je tokom svog boksa u 31. krugu morao da ga promeni. On se zbog toga na stazu vratio tek na šesto mesto, osam sekundi iza Vettela.
Verstappen je bio poslednji od vodećih koji je promenio gume, i on se po povratku na stazu našao četiri sekunde ispred Hamiltona.
Trka je nakon toga ušla u mirniju fazu pošto su razlike bile konstantne, ali ono što je bilo evidentno je da novo prednje krilo nije ni malo pomoglo Hamiltonu koji je nastavio da gubi vreme za Verstappenom.
Dvadeset pet krugova pre kraja je Verstappen sustigao Vettela i nakon nekoliko napada je konačno u 50. krugu uspeo da obiđe Nemca. Vettel je odmah nakon toga otišao u boks i montirao nove meke gume za kraj i na stazu se vratio na peto mesto, osam sekundi iza Hamiltona.
Verstappen je nakon pet krugova sustigao i Bottasa , ali se onda od jednom požalio na gubitak snage. Međutim, situacija je vrlo brzo rešena i u 56. krugu je i obišao Finca u krivini 2.
Nakon toga se dao u poteru za Leclercom koji je kao i Bottas imao deset krugova starije gume.
Šest krugova pre kraja se Holanđanin potpuno približio i nakon dva kruga i dva žestoka napada u krivini i 2 je prošao Leclerca i tako finalizovao fantastičnu vožnju u drugoj polovini trke.
Krug pre kraja je i Vettel sustigao i obišao Hamiltona i došao do četvrtog mesta iza Bottasa.
Norris, Gasly, Sainz, Raikkonen i Giovinazzi su kompletirali prvih deset, a direkcija trke će revidirati Verstappenovo preticanje Leclerca pošto se činilo da je Verstappen isterao Monašanina sa staze.