Svetski šampion je apsolutno dominirao danas, dok je Meklaren u finišu trke doneo neobjašnj
Većina vozača se na startu logično odlučila za srednje-tvrde gume, a samo je nekolicina na začelju odabrala tvrdu komponentu.
I pre nego što je trka počela smo imali prvo odustajanje nakon što je od Hulkenberga traženo da se vrati u garažu nakon kriga za zagrevanje.
Verstapen i Noris su se gurali na prolasku prvoj krivini, a onda je i Holanđanin presekao šikanu i zadržao prvo mesto.
Iza njih je Lekler na startu prošao Pjastrija, ali je lider šampionata u Lezmo krivinama vratio treću poziciju.
Verstapen je na početku drugog kruga morao da vrati poziciju Norisu, inače ga je čekala kazna, a iza je Lekler ponovo obišao Pjastrija na prolasku prvoj krivini.
Noris na čelu nije uspevao da se odvoji od Verstapena na više od sekunde zbog čega je bio ranjiv, posebno zbog toga što je bolid red Bula bio podešen za što veću brzinu na pravcima.
U 4. krugu je Verstapen ovo iskoristio. Napao je Norisa u glavnoj DRS zoni i vratio prvo mesto, nakon čega je bez problema počeo da gradi prednost.
Lekler je iza njih polako gubio vreme i Pjastri je konačno to uspeo da iskoristi u 6. krugu i vrati se na poziciju na podijumu.
Iza svih njih je Hamilton dobro napredovao i on se ubrzo probio do šeste pozicije iza Rasela, koji je pokušavao ta pritisne Leklera koji se dosta mučio.
Monačanin se međutim uspešno branio i oko 16. kruga je i uspeo da se oslobodi DRS-a, dok je Hamilton držao distancu.
Iza njih se vodila borba od 9. do 14. mesta, a Antoneli je u 18. krugu preoteo upravo deveto mesto od Cunode u prvoj šikani i dao se u poteru za Alonsom i Bortoletom ispred sebe.
Iz te grupe su prvi menjali gume Berman i Cunoda, a Britanac je zahvaljujući ranijoj promeni guma imao bolje pripremljen bolid i obišao je vozača Red Bula.
U 21. krugu su gume menjali i Bortoleto i Alonso. Obojica su imala sporiji pit-stop, ali su mehaničari Aston Martina odradili malo bolji posao pa je dvostruki svetski šampion preskočio Brazilca u plasmanu.
Međutim, Alonso se tu nije predugo zadržao pošto je u 25. krugu oštetio prednje desno vešanje nakon izlaska iz Askari šikane i prelaska preko ivičnjaka. On je uspešno vratio bolid do boksa, a mehaničarima Aston Martina je samo preostalo da ga vrate u garažu.
Rasel je u 28. krugu prvi zamenio gume iz vodeće grupe i vratio se na čistu stazu ispred dva Alpna, a krug kasnije je i Antoneli bio u boksu.
Verstapen je na čelu nastavio da malo po malo melje i njegova prednost je u 30 krigu bila čak 6 sekundi.
Slušajući poruke iz Meklarena je postalo jasno da su oni ciljali da što više produže ostanak na stazi i onda uzmu meke gume za finiš trke.
Lekler je svoje gume promenio u 34. krugu i bezbedno se vratio ispred Rasela koji je ostao zaglavljen iza Strola i Okona.
Rasel je uspeo da se oslobodi njih dvojice, ali je u tom trenutku već imao 4.7s zaostatka za Leklerom.
Verstapen je od vodećih prvi išao da menja gume u 38. krugu i uzeo je tvrdu komponentu, a bilo je jasno da će Meklaren maksimalno razvući svoj ostanak na stazi.
Hamilton je u 39. krugu menjao gume i vratio se iza Strola i Pkona koji su se našli između njega i Rasela.
U 41. krugu je malo falilo da se trka okrene naopačke i u korist Meklarena nakon što su Sajnc i Berman imali kontakt u drugoj šikani, ali su srećom obojica nastavili dalje. Da je bilo vozila bezbednosti, Noris bi se najverovatnije vratio ispred Verstapena na stazu
Pjastri je Bio prvi Meklaren na zameni guma i očekivano je uzeo meke gume na 8 krugova pre kraja i vratio se na stazu čak 17 sekundi iza Verstapena.
Zatim je u 47. krigu Noris uradio isto, ali je njegov pit-stop bio katastrofalno spor zbog problema sa prednjom levom gumom i Pjastri ga je zbog toga prošao na pri povratku na stazu.
Meklaren je onda u 49. krugu doneo šokantnu odluku kada je od Pjastrija tražio da pusti Norisa i da onda mogu da se trkaju.
Nakon toga međutim borbe nije bilo, svi su im se smejali, uključujući i Verstapena koji je dominantno pobedio sa skoro 20s prednosti.
Lekler je bio četvrti za Ferari ispred Rasela i Hamiltona. Albon je vozio odličnu trku i završio je na osmom mestu, dok je Bortoleto nasledio osmo mesto od Antonelija koji je u poslednjem krugu dobio 5 sekundi kazne i završio deveti ispred Hađara.
Najbrža trka ikada za sat i 13 minita, miut brže od rekorda iz 2003. Najbrži krug ikada sa preko 250km/h proseka, ne znam je li i rekord za najbrži krug ikada oboren, izgleda da jeste…Ako se ne varam negde 1:18 nešto . Trka za istoriju u svakom slučaju.
SmrdiNSX ti si uvek bio mudar covek
Max maestralno . Ovo bas i jesu spletke dvojice koji se navodno bore za titulu . Smejurija . Britanski vozac u britanskom timu , sve postaje jasnije .
Dva smešna vozača, u ekipi koja ima ništa bolji menadžment, i odlične inžinjere… Džaba kad ih najbrži i najbolji pokida… Gledaj samo jadne face teletabisa… Neprocenjivo