Vozač Red Bula će sutra startovati ispred oba vozača Meklarena.
Vremenski uslovi pred početak kvalifikacija u Monci bili su slični kao i oni oni tokom trećeg treninga. Temperatura vazduha iznosila je 26 a staze 45 stepeni. Zbog vožnje pod žutim zastavama prilikom izlaska na pitlejn pred početak trke za VN Holandije, Luis Hamilton dobio je kaznu pomeranjem za pet mesta, koja će biti primenjena nakon ove sesije.
Još i pre zvaničnog početka Q1 dela vozači su krenuli da se ređaju u pitlejnu. Svi vozači napustili su garaže na novim mekim pneumaticima osim dvojca Mercedesa koji je koristio medijum kompoenntu. Nakon prvih krugova Lando Noris imao je najbolje vreme od 1m19.611a i tako se za tačno jednu desetinku našao ispred Oskara Pjastrija dok je Šarl Lekler kasnio +0.190s. Zbog izlaska sa staze sudije su rešile da obrišu prvi krug Karlosu Sajncu. Dordž Rasel je na osam minuta do kraja uspeo da sa medijum gumama dođe do prvog mesta – 1m19.414s dok su se u opasnoj zoni nalazili Pjer Gasli, Andrea Kimi Antoneli, Franko Kolapinto, Esteban Okon i Liam Loson.
Do samog kraja više se je vodila bitka za dalji prolaz u Q2, što je značilo da je Britanac u Mercedesu zadržao svoj najbolji učinak dok prolaz u Q2 nisu izborili Isak Hađar, Lens Strol, Franko Kolapinto, Pjer Gasli i Liam Loson.
Drugi deo kvalifikacija započeo je sa malim kašnjenjem jer su redari morali da uklone šljunak sa staze. Vozači Vilijamsa sa stari setom mekih guma prvi su upisali svoja vremena, pa je tako Karlos Sajnc (1m20.339s) bio ispred Aleksandra Albon (+1.181s). Nešto kasnije Maks Verštapen je upisao najbolje vreme od 1m19.140s i tako se našao ispred Džordža Rasela i Oskara Pjastrija i oni su kao i većina u tim trenucima koristili novi set mekih guma, dok su ostali imali korišćene gume. Meklaren je rešio da u uvuče Landa Norisa u garažu pa je tako Britanac ostao bez upisanog učinka a u opasnoj zoni pored njega nalazili su se još i Fernando Alonso, Esteban Okon, Aleksandar Albon i Niko Hulkenberg.
Na četiri minuta do kraja Q2 Lando Noris je upisao vreme koje je bilo dovoljno za sedmo mesto. U završnim pokušajima svi vozači izašli su na novim setovima mekih guma osim Maksa Veštapena i Karlosa Sajnca a oni su uzeli korišćene pneumatike. Holanđanin u Red Bulu je na kraju zadržao svoju poziciju ispred Andree Kimija Antonelija i Oskara Pjastrija, dok je Lando Noris u samom finišu uspeo da se izčupa iz opasne zone u kojoj su na kraju ostali Oliver Berman, Niko Huleknberg, Karlos Sajnc, Aleksandar Albon i Esteban Okon.
Nakon prvih krugova u Q3 Maks Verštapen imao je najbolji učinak od 1m18.923s i tako se našao ispred Šarla Leklera i Oskara Pjastrija. Četvrti je bio Luis Hamilton, peti Džordž Rasel, šesti Gabrijele Bortoleto, sedmi Lando Noris, osmi Andrea Kimi Antoneli, deveti Juki Cunoda i deseti Fernando Alonso. Sam finiš kvalifikacija bio je dosta uzbudljiv jer je Maks Verštapen došao do pol-pozicije krugom od 1m18.792s i tako se 0.077s našao ispred Landa Norisa dok je Oskar Pjastri kasnio 0.190s. Četvrti je bio Šarl Lekler, peti Luis Hamilton, koji nakon ovoga dobija kzanu pomeranjem za pet mesta, šesti Džordž Rasel, sedmi Andrea Kimi Antoneli, osmi Gabrijele Bortoleto, deveti Fernando Alonso i deseti je bio Juki Cunoda.
Rezultatati kvalifikacija za VN Italije: