Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Verstapen posle pola godine ponovo na pol-poziciji

Max Verstappen, Red Bull, VN Katara 2024. / foto: x.com/redbullracing

Holanđani ova i Red Bulova forma se potpuno promenila pa su oni bili ti koji su u kvalifikacijama vodili glavnu reč.

Prvi deo kvalifikacija je pripao Raselu koji je sa vremenom 1m21.241s bio tri stotine ispred Leklera, i dve desetine ispred Sajnca. Velika većina vozača je na početku koristila stare meke gume nakon čega su prešli na nove, pa su se vremena konstantno menjala, što zbog toga, što zbog evolucije staze.

Što se tiče donjeg doma, najlošija vremena su imali Albion, Loson, Hulkenberg, Kolapinto i Okon.

U Q2 je ponovo vođena velika borba, a vremena među vodećima su bila potpuno izjednačena do praktično poslednjih trenutaka kada je Verstapen vozio 1m20.687s ispred Norisa i Leklera.

Valja istaći i da je od Norisa do osmoplasiranog Alonsa je bilo svega tri desetinke.

Na začelju nije bilo prevelikih iznenađenja. Ispali su Gasli, Žou, Botas, Cunoda i Strol, a Stake po prvi put deluje kao da može da se ozbiljnije uključi u borbu za bodove.

U Poslednjih 12 minuta su vozači imali potpuno drugačije strategije pošto su prvo vozili nekoliko krugova da zagreju gume, pa su tek onda vozili brze krugove.

Posle prvih pokušaja je najbrži bio Rasel sa 1m20.575s samo 4 stotine ispred Verstapena.

Na drugom setu guma smo opet videli zagrevanje, a odmah je bilo jasno da će Rasel i Verstapen opet voditi glavnu reč. Na kraju je Verstapen fantastičnim krugom od 1m20.520s došao do svoje prve pol-pozicije od VN Austrije. Rasel je završio samo pola desetinke iza, dok su Noris i Pjastri morali da se zadovolje trećim i četvrtim mestom.

Lekler je izvukao maksimum iz Ferarija i došao je do petog mesta ispred Hamiltona, Sajnca, Alonsa, Pereza i Magnusena.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.

2 Comments

  • Red Bul I Maks zajedno sprdaju se sa svih ostalih timova. Ja sam vec ranije u jednom mom komentaru vec rekao da se Red Bul u nekoliko trka pre Brazila fakticki folirao u smislu kao njihov bolid pao u performansima, sto svakako nije istina , sto se I pokazalo na kisnoj trci u Brazilu gde se sasvim jasno videlo da ustvari bolid Red Bula se uopste nije promenio I da je ostao onaj isti stari stabilni bolid sa raketnim motorom. Pa tako smo svi imali prilike da vidimo Verstapena kako sa sedamnaeste pozicije, samo na startno ciljnu ravnicu (pricam o pravcu a ne krivine) se katapultirao I kao torpedo prohujao pored 5, 6 , bolida , koji su u odnosu na Red Bul izgledali kao da stoje u mesto iako na pravcu svi bolidi mogu da postignu skoro istu brzinu, a zatim na naredni pravac, Maks je obisao jos toliko bolida. Tako da po mom skromnom mislenju Red Bul se folirao samo da bi ucinio prvenstvo interesantnim za gledaoce, a kad se resavalo o tituli , u Brazilu, Red Bul je opet pokazao pravu moc. A to se desilo I danas na kvalifikacijama gde sam ja stekao utisak da koliko God neko od rivala postavi prvo vreme, najbolje vreme, Red Bul je bio spreman da ga obori, a takodzer mislim da I pored osvajanja prvu startnu poziciju da u bolidu Red Bula postoji jos moci, snage I brzine. Od svega ovoga moze da se izvuce samo jedan zakljucak a to je da se Red Bul nije promenio , odnosno da nije izgubio performanse nego da su se drugi timovi poboljsali. Ali dali su se dovoljno poboljsali videcemo jos sutra na samoj trci iako licno mislim da nisu ispred Red Bula. Ali ajde da sacekamo do sutra I sve ce biti jasno u smislu koliko su drugi timovi , a pre svega rivali napredovali i dali imaju bolidi sa istu moc i performanse kao i Red Bul.

Leave a Reply