Prošle sezona svakako nije bila laka za tim iz Milton Kinsa.
Još pre početka takmičarske godine, Red Bul je tresao skandal sa Kristijanom Hornerom i određenim članom tima u vezi njihove afere, kao i borba za vlast u ekipi koja se odvijala između vlasnika iz Tajlanda i Austrije. Na kraju ove tenzije su nekako splasnule ali je kao rezultat svega toga došlo do odlaska pojedinih inženjera među kojima je i Adrian Njuji.
Sve se to odnosilo i na performanse RB20, koji je imao veoma uzak operativni prozor za podešavanja, ali sa druge strane, Maks Verstapen veruje da je konkurencija otišla malo više van sive zone za razvoj bolida. Kao primer navodi se fleksibilno “mini DRS” zadnje krilo kod Meklarena, kao i poznatim trikom upumpavanjem vode u gumama sa namerom da se održi bolja radna temperatura.

“Ove stvari koje su se desile u pozadini značile su da mi nemamo šanse na nekim trkama.” kazao je aktuelni šampion za De Telegraaf, a prenosi GPblog. “To sigurno znam, ali niko vam to neće priznati da se zaista i desilo.”
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru, Whatsapp grupi i Linkedinu.
Ha to kaže iz tima gde bifši zaposleni sada njihove nelegane igre prenose drugima.To je ono dok mi varamo to je dobro al sad kad i otali varaju to ne valja🤣🤣🤣
Tacno , i u cemu je problem ?
Bravo za komentar 100 posto si upravu,2021 godine stalno su tuzekali Mercedes sad im trn u oko Mecllaren