Izgleda da se dešavaju krupne stvari u Maranelu.
Posle lošeg starta sezone Ferrari je kreno da radi na rekonstrukciji tima. Jasno je da za ovaj proces dirigentsku palicu nosi Frederic Vasseur, koji blisko sarađuje sa novim prvi čovekom kompanije Benedettom Vignnom.
Već nekoliko medija pisalo je o tome kako je Charles Leclerc odmah po povratku iz Bahreina tražio sastanak sa predsednikom Ferrarija Johnom Elkannom, kako bi razgovarao o trenutnoj situaciji u timu a jedna od tema jeste i nedavni odlazak pojedinih članova osoblja.
Potresi u Ferrariju: Promene ulivaju strah; Leclerc polako gubi strpljenje
Kako piše Corriere dello Sport, izgleda da ovde nije kraj. Prema navodima ovog lista Frederic Vasseur neće imati veliku slobodu u odlučivanju kao njegovi prethodnici, već će svoje odluke morati da direktno da obrazloži svom šefu Benedettu Vigni. Zbog toga se nazire pukotina u njihovom odnosu, jer se prvi čovek UO Ferrarija plaši da će i drugi inženjeri slediti primer Davida Sancheza i napustiti tim a naredni u nizu koji bi mogao da se zahvali ekipi propetog konjića jeste i sportski direktor Laurent Mekies.
Corriere della sera piše da je razlog za sve ove poteze činjenica da novi SF-23 nije opravdao očekivanja sa prve trke u Bahreinu, odnosno da je najveći problem zabrinutost zbog čega se podaci sa novog simulatora i vazdušnog tunela nisu poklopili sa onim šta je tim generisao na stazi Sakir. Izgleda da se razmišlja o još nekim promenama, pošto nekoliko ugovora sa pojedinim glavnim inženjerima ističe već sledeće godine, kao što je slučaj sa tehničkim direktorom tima Enricom Cardileom dok se najavljuje povratak trenutnog tehničkog direktora Haasa Simonea Reste.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Moraju malo i vozaci da se potrude i tehnicki da se poprave sobzirom da imaju dobar bolid za uspeh i treba da obrate pažnju na geometriju prednjeg dela bolida od nagiba točkova napred u odnosu na pozadi jer mnogo troše pneumatike i to ih usporava dosta VEĆI NAGUB NA UNUTRA GORNJEG DELA PREDNEG TOČKA I NEMA VISE SKAKUTANJA U KRIVINAMA
Očigledno je da će ovo biti teška sezona za Ferrari ali bilo je već vreme da se naprave radikalnije izmene jer ovako dalje ne ide. Da li će Francuz uspeti da napravi konkurentan tim…iskreno se nadam da da ali to se možemo u najboljem slučaju nadati tek 2024-te.
Ovo je opste rasulo. Dali ce ovaj Francuz ugasiti Ferrarijev F1 tim ili ce postaviti stvari kako treba i poceti raditi da bi se ostvario uspeh. Imam osecaj da je svako ko je bio nezaposlen predao molbu u Maranelo i dobio posao. Jaka plata a nista ne radis pa ima li sta bolje. Videce se se uskoro kuda ovo ide.
Koji bre propeti konjić? A, i crvena boja? Da l’ od besa il’ od stida?
Samo izbacite sve Italijane sa vazeci pozicija i eto napredka???