Ferari je otkrio da su problemi sa visinom bolida, koji su izašli na videlo posle diskvalifikacije na VN Kine, u velikoj meri usporili ekipu i doprineli gubitku koraka u odnosu na konkurente u ovogodišnjoj sezoni.
Italijanski tim je u 2025. godinu ušao kao jedan od glavnih favorita, pre svega u borbi protiv Meklarena, a Luis Hamilton je u Šangaju čak trijumfovao u sprint trci. Međutim, dvostruka diskvalifikacija usledila je zbog previše istrošenog poda na Hamiltonovom bolidu i prelake šasije kod Šarla Leklera je na kraju označila je prelomni trenutak u sezoni.
Šef tima Frederik Vaser otkrio je da su naknadne mere preduzete kako bi se izbegli novi problemi imale dvostruki negativan efekat.

“Ne želim da pričam o drugima. Meklaren je praktično već šampion, neverovatno su uspešni. Ali ako pričamo o nama, izgubili smo malo prostora posle te diskvalifikacije na početku sezone. Morali smo da nadoknađujemo marginu. Ovi bolidi su ekstremno osetljivi na visinu poda, svaki milimetar pravi razliku, jedan milimetar je jedna startna pozicija. Kada osećaš da moraš da igraš na sigurno jer nemaš potpunu kontrolu, to enormno utiče na performanse.” istakao je Vaser.