Vesti

Vaser: “Ponosan sam na tim, povratak na podijum pokazuje koliko smo napredovali”

Charles Leclerc, Lewis Hamilton, Ferrari, VN SAD 2025. / Ferrari Media Centre/DPPI/DPPI

Nakon teškog početka vikenda u Teksasu, Ferari je uspeo da se oporavi i osvoji zasluženi podijum u Ostinu zahvaljujući Šarlu Lekleru, dok je Luis Hamilton završio odmah iza njega.

Šef ekipe, Frederik Vaser, pohvalio je timsku reakciju posle komplikovanog petka i istakao da je ovo ohrabrujući znak pred završnicu sezone, u kojoj se nastavlja borba sa Mercedesom za drugo mesto u šampionatu konstruktora.

“Sjajno je ponovo biti na podijumu sa Šarlom i videti Luisa na četvrtom mestu. To je dobro za njih, ali i za ceo tim i dodatna motivacija za ostatak prvenstva.” rekao je Francuz a prenosi motorsport.nextgen-auto.com. “Posebno sam zadovoljan načinom na koji smo se vratili posle veoma teškog početka vikenda. Sve je rezultat velikog rada vozača i tima nakon problematičnog petka. Složili smo sve elemente posle petka uveče, imali smo dobar sprint, dobru glavnu trku, vozači su bili brzi i rezultat je zaista dobar.”

Vaser je otkrio da je Ferari želeo agresivnijim pristupom da nametne svoj tempo:

“Želeli smo da budemo agresivni i da pokušamo da se postavimo ispred Maksa i Landa posle prvog krivine i to je uspelo 50%! Ali ne treba žaliti, imamo podijum, uzeli smo bodove Mercedesu i dobili pozitivne povratne informacije tokom celog vikenda. Imali smo nekoliko teških i frustrirajućih trka kada nismo uspevali da sve spojimo, pa će ovo svima i ovde i u fabrici doneti dodatno samopouzdanje i motivaciju da damo maksimum do kraja sezone.” dodao je on.

Frederic Vasseur, Ferrari, VN Saudijske Arabije 2025. / Ferrari Media Centre

Francuz je objasnio da je početni manjak performansi u petak bio posledica problema sa održavanjem pneumatika na SF-25:

“Posebno u prvim kvalifikacijama, a mnogo toga se svodi upravo na kontrolu guma. I mi i Mercedes napredujemo, dok Red Bul i Meklaren povremeno gube ritam. Ključno je pronaći pravi temperaturni prozor, a svi imamo poteškoće da to postignemo, zato i dolazi do oscilacija u performansama. Moramo biti iskreni, Red Bul i Meklaren su još uvek korak ispred, ali naš napredak dolazi iz preciznog podešavanja bolida i pažljivog rada sa gumama. Ako ih ne dovedemo u pravi raspon, možemo izgubiti pet-šest desetinki po krugu, upravo to nam se desilo u petak. Zato sam ponosan na ekipu i na njihovu reakciju.” kazao je šef ekipe.

Zapratite nas

1 Comment

Ostavite komentar