Verstappen je nakon odličnog starta i kontakta između Vettela i Hamiltona izbio na čelo trke, dok su glavni konkurenti za titulu morali da se sa začelja probijaju ka bodovima.
Velika gužva se stvorila već na startu pošto su Vettel i Verstappen imali kontakt u prvom kompleksu krivina. Vettel je izgubio deo prednjeg krila, a u celoj gužvi se našao i Hamilton koji je imao kontakt sa Vettelom, nakon koga je Britancu stradala zadnja leva guma.
Tako su glavni konkurenti za titulu već nakon prvog kruga morali u boks, pa su pali na samo začelje.
Verstappen je ubedljivo poveo trku ispred Bottasa, dok su iza njih bili Ocon, Hulkenberg, Perez i Raikkonen. Ricciardo je odlično započeo trku pošto se brzo probio do osmog mesta, ali je u 6. krugu morao na prinudni pit stop zbog tehničkih problema, ali ekipa nije uspela ništa da učini, pa je Australijanac odustao.
Na začelju, Vettel je uspeo da se probije do trinaestog mesta, dok je Hamilton i dalje bio zaglavljen na poslednjem.
Verstappen je sigurno držao lidersku poziciju sa oko šest sekundi prednosti, a prvi iz grupe koja se borila za treće mesto je u boks otišao Perez. U naredna dva kruga su stajanja obavili i Hulkenberg i Ocon, ali su pozicije ostale nepromenjene.
U 22. krugu je Verstappen sustigao i za ceo krug prestigao Hamiltona, koji u duelu sa Sainzom nije mogao ništa da uradi.
Sa druge strane, Hulkenberg u drugom Renaultu nije imao sreće pošto je u 25. krugu morao da odustane zbog tehničkog problema sa bolidom. To je smanjilo pritisak na Ocona koji je bio na čelu grupe koja je bila u borbi za podijum, ali je opasnost pretila od Raikkonena koji je vozio odlične krugove na ultra mekim gumama sa kojima je i započeo trku.
Hamilton je u međuvremenu uspeo da da obiđe Sainza i Wehrleina ispred sebe i tek u 30. Krugu se probio do šesnaestog mesta.
U 32. krugu je Hartliju otkazao motor, pa je na stazi važio period virtualnog vozila bezbednosti. Taj period su skoro svi iskoristili za promenu guma, najviše je profitirao Raikkonen koji je zadržao treće mesto ispred Ocona. Odlično je prošao i Stroll, koji nije menjao gume, pa je on zahvaljujući praktično besplatnom pit stopu došao do petog mesta.
Nakon što je trka normalno nastavljena, Verstappen je nastavio da gradi svoju prednost u odnosu na Bottasa. Iza njih nije bilo veće akcije. Vettel je postepeno napredovao do 5. mesta, dok se Hamilton približavao plasmanu u prvih deset.
Vettel je u 58. Krugu obišao i Ocona za četvrto mesto, dok je Hamilton u istom krugu obišao Massu za deseto mesto.
Do kraja se jedini zanimljiv duel vodio za osmo mesto u kojem su učestvovali Magnussen, Alonso i Hamilton.
Britanac je konačno u 69. krugu uspeo da obiđe Alonsa nakon sjajnog duela koji se vodio praktično dužinom celog prvog sektora.
Na vrhu je Verstappen do kraja imao prednost od 20 sekundi nad Bottasom, dok je Raikkonen bio treći ispred Vettela. Ocon je zadržao peto mesto i pored velikog pritiska Strolla u samom finišu, dok je Perez bio sedmi. Osmo mesto je pripalo Magnussenu, koji se do kraja odbranio od Hamiltona, dok je Alonsu pripao poslednji bod.
Hamilton je na ovaj način dve trke pre kraja uspeo da osvoji četvrtu titulu u karijeri pošto Vettel nije uspeo da osvoji dovoljnu količinu bodova da održi šampionsku trku u životu.