Španska Formula 4

Tsolov najbrži na prvoj trci u Belgiji, Jenić nadoknadio čak 11 pozicija

foto: f4spain.org

Srbin je ovoga puta bio najborbeniji na stazi.

Posle izletanja na drugom treningu i posle velikog zalaganja mehaničara Camposa da što pre i kvalittenije oporavi bolida Filipa Jenića na kraju jednostavno vremena nije bio. Bolid je bio saniran ali ne i podešen što je značilo da će Srbin imati dosta teške kvalifikacije. To se upravo i desilo pa je tako startna pozicija 24 bila označena za našeg asa. Ipak, to nije mnogo smetalo Srbinu, koji je iskoristio sve potencijale staze Spa-Frankošamp da ostavi što bolji rezultat i ograniči štetu na minimum.

Posle starta već u prvom krugu smo imali sigurnosno vozilo na stazi a Barther je bio na čelu karavana dok je Jenić napradovao za tri mesta. Već na restartu u 4. krugu Filip uzima još jedno mesto i dolazi do 19. pozicije. Krug kasnije Srbin u Camposu dodaje gas i napredauje za još tri mesta, ali je tada morao da stane jer je opet na stazu izašlo sigurnosno vozilo. Ovaj period pod žutim zastavama nije dugo trajao a Jenić na drugom restartu dolazi do 15. mesta i do kraja uspeo je da napreduje za još 2 pozicije i da kroz cilj prođe kao trinaesti. Posle velike borbe na čelu Tsolov je pobedio ispred Barthera a Filip je bio vozač koji je imao najviše preticanja na stazi dok su se u jednom trenutku njegova vremena poklapala sa onim koja su postavljali i vodeći.


Tsolovu pripale i kvalifikacije, Jenić zbog udesa imao dosta muka

Obe kvalifikacije za ovaj trkački vikend su u Belgiji održane jedna posle druge.

Pošto se veikend u Belgiji vozi u dva dana i to petak i subota, kvalifikacije koje su se do sada vozile u različitim danima su ovoga puta održane praktično spojeno sa malom pauzom između prvih i drugih borbi za pozicije. Zbog novog sistema za praćenje vremena još na drugom treningu nije bilo prikazano da je Filip Jenić u samom finišu izleteo sa staze u drugom sektoru i tom prilikom oštetio prednji deo bolida, pa je po povratku njegova ekipa morala da radi na popravci. Upravo ovaj incident je bio ključan na današnjim kvalifikaciajama jer je mladom Srbinu ponestao tempa, zbog čega je prvu kvalifikacionu sesiju završio an 23. a drugu na 19. mestu. Bolid Camposa sa srpskim oznakama je dosta priklizavao a nije ni imao potrebnu brzinu na pravcima a sve kao posledica udesa i manjka vremena za kvalitetnu popravku. Na kraju obe pol pozicije zauzeo je Nikola Tsolov.


Tsolov prvi i na drugom treningu, Jenić odličan treći

Zahuktava se akcija na stazi Spa-Frankošamp.

Odmah posle prvog uz mali predah nastavljena su dešavanja u Belgiji za vozače španse Formule 4, pa je tako na red došao i drugi trening. I u ovoj sesiji koja je takođe trjala 40 minuta nije izosto prekid i crvena zastava ali je svakako ona bila mnogo bolja za našeg vozača. Nikola Tsolov je ponovo ima najbolji krug jer je stazu Spa-Frankošamp obišao za 2m23.733s i tako se našao ispred timskih kolega Hugha Bartera i Filipa Jenića. Srbij je imao dobar tempo na ovoj sesiji i tako ostavio vreme od 2m24.488s.


Tsolov najbolji na prvom treningu u Belgiji, Jenić dobro započeo vikend

Vozači španske Formule 4 danas očekeuje prvi trkački vikend na stazi Spa-Frankošamp.

Dan je započeti prvim treningom koji je prvobitno planiran da traje 40 minuta, ali je Vladimir Riyabov bio krivac za izbacivanje crvene zastave zbog čega je ova sesija produžena za još pet dodatnih minuta. Posle restarta svi vozači su bili na stazi kako bi testirali bolide, pa je tako na kraju Nikola Tsolov bio najbrži sa vremenom od 2m23.885s. Filip Jenić je do kraja zauzeo osmo mesto sa krugom od 2m25.181s, što se može smatrati dobrim početkom trkačkog vikenda.

Raspored dešavanja za petak na trkačkom vikendu u Belgiji.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

Ostavi komentar