Prema navodima ovog britanskog portala tim iz Maranela je u velikom zaostatku.
Ferrari trenutno se trka sa vremenom kako bi napravio što bolju pogonsku jedinicu za 2021. godinu, u kojoj će biti još veća organičenja po pitanju razvoja agragta. Na račun ovoga ide da Italijani moraju da prate izričite direktive FIA, posle sklapanja sporazuma u oktobru pošle godine a one se odnose na protok goriva, distribuciju ERS-a i sagorevanja ulja. Kako the-race.com navodi sadašnji agregat izgubio je puno na snazi pre svega zbog promenenama koju su morali da naprave na polju protoka goriva.
Prema GPS podacima koje je ovaj portal imao na uvid, a tokom kvalifikacija za VN Austriju i tempa u Q1, Q2 i Q3, Ferrari je bio najmanje snažan agregat sa zaostatkom od 50 konjskih snaga za Mercedesom. U trci ova brojka je nešto manja, ali idalje prisutna.
Poznato je da se na kvalifikacijama koriste drugačije strategije sa motorom i smešom goriva koje su nazvane kvalifikacionim modovima. Ova strategija svakako podiže temperaturu same pogonske jedinice pa je tako predhodni sistem organičenja protoka goriva omogućio Ferrariju da koristi dovoljno goriva kako bi apsorbovao ovu veliku količinu toplote. Pored toga, to je donosilo i veću snagu motora kao i zahtevalo manji kapacitet rashladnog sistema.
Sada, od kako je Ferrariju zabranjeno da ovo radi, nestala je čuvena snaga, pa je zbog toga tim primoran na velike promene od kojih je i zamena rashladnog sistema koja se i najavljivala. U ovoj godini samo određen broj promena na polju pouzdanost je dozvoljen, dok su veće modifikacije odobrene pre početka sezone. To su prema ovom izvoru iskoristili samo Mercedes i Honda. Ovo bi značilo da su promene dozvoljene smo još i u 2022. godini posle čega se motori zamrzavaju za 2023. i 2024. godinu.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.