Please assign a menu to the primary menu location under menu

Tračevi i spekulacije

Sve veći pritisak u Mercedesu, tehnički direktor na udaru?

Mercedes AMG F1 Media Centre

Izgleda da je povećana tenzija u garaži nemačkog tima.

VN Bahreina je za početak dala prve odgovore o stanju snaga na stazi, pa je tako Red Bull pokazao da je brži od konkurencije, dok se iza njega se nalazi Ferrari koji ima ponovnih problema sa pouzdanošću. Sa druge strane najprijatnije iznenađenje na gridu je svakako Aston Martin, a iza njih je tek Mercedes, čiji su se vozači mučili tokom prve trke.

Tim iz Berklija svakako neće dugo želeti da pamti trku iz Bahreina, ali je dobio jasan znak da njihov koncept sa manjim bočnim usisnicima za vazduh ne radi kako treba. Zbog toga je Toto Wolff izjavio da će se oni odmah pozabaviti ovim projektima po povratku u fabriku, a kako je ranije pisao Auto Motor und Sport Mercedes već radi na dva različita modela.

Sa druge strane prema informacijama koje stižu od portala Formu1a.uno, nemački tim se sprema za promenu filozofije u vezi sa dizajnom bolida koji bi trebalo da ima regularne bočne usisnike za vazduh, ali će se razlikovati od ostalih na gridu.

“Imaćemo drugačiju karoseriju bolida, koja neće biti ista kao kod ostalih, niti će ličiti na ovu koju imamo sada. Biće drugačija.” kazao je tehnički direktor Mike Elliot. “Nova karoserija je deo planiranog razvoja za W14. Biće potrebno vremena da se ona spremi jer zahteva izradu novih delova a moramo da promenimo i konfiguraciju koja se nalazi unutar bolida i da to sve ponovo sastavimo. Biće na stazi što je pre moguće.”

Tehnički direktor Mercedes Mike Elliott, foto: Mercedes AMG F1 Media Centre/Sebastian Kawka

Ovaj izvor navodi da trenutno vlada veliki pritisak u timu, pre svega na Mika Elliota, koji je po povratku u Berkli posle prve trke prisustvovao ekipnom sastanku koji je trajao do duboko u noć. Na njemu se zahtevalo od tehničkog direktora da što pre oživi projekat koji je trentno u razvoju.

Takođe, spominje se da bi u Mercedes mogao da se vrati i bivši tehnički direktor James Allison.

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

3 Comments

  • Sve i da naprave dobru polaznu osnovu, to ozbiljan bolid može biti tek 2024 – 25. Ali ok, ovako ne bi svakako ništa uradili dok su trenutna pravila na snazi. Možda je bolid koji su testirali u Bahreinu prošle godine bio Allisonovo delo pa se sad zato vraća sa jedrenjaka na bolide 🙂

  • Uvek postoji bolji i to tera ostale da napreduju. Neciji ciklus traje duze neciji krace ali to je od uvek tako. Treba shvatiti da su u formuli i minimalne razlike presudne u odnosu na konkurenciju. Jedne godine je sumaher lazirao kilazu za dva kg i ostvario tridesetak sekundi u toku cele trke zbog toga barem su tako izracunali a da to ima uticaja video sam kada je ferari napravio boju koja je za 250gr laksa od prethodne za farbanje bolida.

  • Nema nista od toga , gori ste od zabara , sad ce da popravljate kad je pocela sezona , oduvace vas energetsko pice i Honda samo tako u sta vi i ferari polupste milione Bog sveti zna ….

Leave a Reply