Šef Meklarena, Andrea Stela, objasnio je zbog čega tim iz Vokinga nije uspeo da se izbori za pol poziciju na kvalifikacijama za VN Italije.
Maks Verštapen ovom prilikom oborio rekod kruga na ovoj stazi, dok su Lando Noris i Oskar Pjastri morali da se zadovolje drugom i trećom pozicijom. Holanđanin je bio tek desetinku brži od Norisa, dok je Pjastri zaostao nešto više od dve desetinke.
“Postoji nekoliko tehničkih razloga zašto ovde nismo mogli da ponovimo isti nivo konkurentnosti koji smo imali u Holandiji i u Mađarskoj.” rekao je Stela. “Naš bolid je veoma konkurentan u krivinama i to se vidi i ovde, praktično u svakoj krivini smo najbrži. Ali krivine su relativno kratkog trajanja, ima ih samo šest, a na pravcima nismo najbrži. Ono što dobijemo u krivinama, izgubimo na pravcima.”

Stela je dodao da filozofija dizajna Meklarenovog bolida ovde igra važnu ulogu:
“Generalno, rekao bih da naš bolid dostiže najbolju efikasnost sa većim zadnjim krilom. Ovde, na Monci, sa niskim nivoom prianjanja, jednostavno nismo mogli da budemo dominantni kao na drugim stazama.”