Izgleda da šefa nemačkog tima nije bilo lako ubediti oko razvoja ovog sistema.
Mercedes je na prvom u testu u Barseloni prikazao novi inovativni DAS sistem pomoću kojeg vozač može da reguliše ugao prednjih točkova u odnosu na podlugu. Prema prvim navodima DAS bi trebao da donese bolidu manji otpor vazduha na pravcima kao i da reguliše temperaturu pneumatika. Inače, kada je ovaj sistem prvi put bio predložen Toto Wolffu od strane njegovih inženjera, on je bio sve samo ne impresioniran njime.
“To nikada neće proraditi.” bila je rekacija šefa Mercedesa. “Kao vozač vi neće da stalno povlačite volan napred-nazad svo vreme.”
Baš zbog toga pre prvog prototipa sistema tim je morao da ga testira u simulatoru a Wolff je bio prvi koji ga je isprobao.
“Bio sam iznenađen koliko je on bio jednostavan.” priseća se Wolff. “Osećaj je bio čudan ali na kraju sve te pokrete radite na pravcima.”
Vesti sa testa kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu.