Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Samo Honda i Renault morali su da zamene delove na motoru kod svojih vozača

IMOLA, ITALY - APRIL 17: Yuki Tsunoda of Scuderia AlphaTauri and Japan during final practice ahead of the F1 Grand Prix of Emilia Romagna at Autodromo Enzo e Dino Ferrari on April 17, 2021 in Imola, Italy. (Photo by Peter Fox/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202104170091 // Usage for editorial use only //

Ova dva proizvoćača bila su primorana na određene izmene.

Tekuća sezona trebalo bi da bude najduža u istoriji u Formuli 1, ali kao što je poznato broj dozvoljenih delova za zamenu na agregatu ovoga puta je ograničen. Na listi iskorišćenih delova pred VN Portugala jedno ime sada baš iskače a to je Yuki Tsunoda. Japanac već na trećoj trci koristi svoj drugu jedinicu za sagorevanje, dok mu je baterija već dva puta promenjena, odnosno on je sada na svojoj trećoj komponenti.

Ovoga puta Honda je odlučila da zameni baterije Pierreu Gasly i Sergiu Perezu, pa tako oni nisu jedini jer je i Renault bio primoran na sličan potez kada su u pitanju njihovi vozači. To što su se proizvoćači odlučili da zamene određene delove to ne znači da su oni pokvareni, već se mogu ponovo upotrebiti kasnije u sezoni.

fia.com

Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.

Leave a Reply