Ferrari je ponovo bio najkonstantniji na stazi, a po prvi put smo videli konkretnije brze krugove Red Bulla i Merceddesa.
Prva polovina dana je pripala Estebanu Oconu. Bilo je očigledno da se Alpine na početku dana fokusirana performanse, pa je tako Francuz vozio nekoliko serija brzih krugova na srednje-tvrdim gumama. On međutim na toj komponenti nije mogao da parira Charlesu Leclercu, koji je na istim gumama imao preko jedne sekunde prednosti.
Ocon je u poslednjem kraćem izlasku na stazu vozio na mekšim C4 gumama i uspeo je nekako da ostvari vreme 1m34.276s, koje je bilo nešto ispod desetinke bre od Leclercovog.
Tokom prvog dela smo mogli da vidimo brojne greške vozača, posebno u krivinama 4 i 10. Viđeno je i nekoliko trhnikih problema. McLaren je tokom dobrog dela prepodnevne sesije nastavio da se muči sa kočnicama. Ništa bolje nije bilo ni u Williamsu kome su se zapalile obe zadnje kočnice, nakon čega se Latifi izvrteo, a vatra je progutala zadnji deo bolida.
Tada smo imali prvu crvenu zastavu, a probleme je nešto kasnije imao i Velle, koji je parkirao svoj bolid na bezbednom delu staze, pa nije bilo potrebe da se sija prekine.
Na kraju je sve završeno komično. Vozači su trebali da prođu kroz kompletnu proceduru starta, ali su Verstappen i Russell kasnili, pa je odobren još jedan formacijski krug. Međutim, onda je Bottas u krivini 8 morao da stane, verovatno usled pregrevanja bolida zbog dugog čekanja na glavnom pravcu. To je izazvalo još jednu crvenu zastavu, pa na kraju nije ni bilo vremena da se uvežbava start.
Druga polovina dana je počela se brzim krugovima Lance Strolla, koji je uspeo da se probije na vrh sa C4 gumom, ali je onda Sainz odgovorio sa nekoliko pokušaja na C2, C3 i C4 gumi. Svi njegovi krugovi na ovim komponentama su bili sjajni, a na kraju je pokušaj od 1m33.532s na C4 bio najbolje vreme dana.
Tokom popodnevnog dela smo videli prekide koje su izazvali Norris i Ocon, ali bez većih problema za ove timove.
Williams je odlučio da ne nastavlja vožnju danas i fokusira se na popravljanje bolid, dok je Magnussen je danas počeo da se upoznaje sa mašinerijom za 2022. i čini se da je napravio solidan napredak tokom dana.
U poslednjih sat vremena su se na performanse fokusirali Mercedes i Red Bull. Verstappen i Hamilton su uspevali da pariraju Sainzu u prvom sektoru, ali u drugom i trećem nisu imali odgovor pa su imali prilično veliki zaostatak.
Verstappen je dan završio kao drugi sa skoro pola sekunde zaostatka, dok je Stroll ostao treći ispred Hamiltona, koji je jedini iz vrha koristio najmekšu C5 gumu.
Dvojica najbržih iz prve polovine dana Ocon i Leclerc su bili peti i šesti, ispred Norrisa, Vettela, Magnussena i Tsunode koji su kompletirali prvih deset.
- Sainz, Ferrari, 1m33.532s, C4, 60 laps
- Verstappen, Red Bull, 1m34.011s, C4, 86
- Stroll, Aston Martin, 1m34.064s, C4, 70
- Hamilton, Mercedes, 1m34.141s, C5, 47
- Ocon, Alpine, 1m34.276s, C4, 111
- Leclerc, Ferrari, 1m34.366s, C3, 54
- Norris, McLaren, 1m34.609s, C3, 60
- Vettel, Aston Martin, 1m36.020s, C3, 46
- Magnussen, Haas, 1m36.505s, C3, 39
- Tsunoda, AlphaTauri, 1m36.802s, C3, 120
- Bottas, Alfa Romeo, 1m36.987s, C2, 25
- Schumacher, Haas, 1m37.846s, C2, 23
- Russell, Mercedes, 1m38.585s, C2 proto, 67
- Latifi, Williams, 1m39.845s, C2 proto, 12
- Zhou, Alfa Romeo, 1m41.805s, C2 proto, 48
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.
Zar nije je Magnusen najbrži drugog dana