Please assign a menu to the primary menu location under menu

Trke i testiranja

Russell o zaostatku za Verstappenom: Ovo je frustrirajuće

Mercedes Media Centre - Steve Etherington

Vozač Mercedesa imao veliki zaostatak za vodećima.

Gerorge Russell kvalifikacije za VN Belgije završio je na osmom mestu sa velikih 1.8 sekunde zaostatka za Maxom Verstappenom, ali će zbog kazni ostalih vozača u sutrašnju trku krenuti sa pete pozicije.

“Mučim se da razumem jer sam na prošlom vikendu bio na pol poziciji a sata zaostajem 1.8 sekundi.” kazao je Russell za Sky Sports. “Mi smo šest desetinki iza Alpina, kada je vreme hladnije, mi se mučimo. To smo videli i u Imoli i na nekim drugom treninzima. Mi ne možemo da nateramo gume da rade na dobar način. Uveren sam da ćemo sutra imati više tempa u odnosu na Alpin, McLaren i Williams, ali smo i dalje pola sekunde u zaostatku za Red Bullom i Ferrarijem.”

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.

1 Comment

  • Da, deluje da ste celu svetlosnu godinu iza. Ovaj dizajn je katastrofalan a to se videlo jos na prvim testovima i sve je jasnije da se neko ozbljno ne razume u tumacenje podataka iz vazdusnog tunela. Dok drugi pokusavaju da bokovima i delovima poda, pritisnu bolid ka tlu , uz moguce uvijanje nekih elemenata poda da bi smanjili poskakivanje, te da takvim dizajnom sprovedu vazduh oko tovkova da bi ih manje hladili ali i dobili vecu bocnu stabilnost u krivinama, vi kao da sedite na pegli na tockovima, krut pod i samo na njega se oslanjate sto se nizgona tice. E sad uspeli ste nekim trikovima u podu verovatno da malo smanjite katastrofalno skakanje koje ste imali, ali opstrujavanje vazduha oko tockova je ocigledno nova glavobolja koju ne mozete da resite a pravi vam problem u vidu prevelikog hladjenja guma, a o vertikalnoj bocnoj potpori gotovo da nema nikakvog govora. Dobro taj auto uopste ide.

Leave a Reply