Pomalo neočekivano, pol-pozicija za VN meksika je pripala Danijelu Ricciardu ispred Verstappena i Hamiltona.
Prvi deo kvalifikacije je pripao Valtteriju Bottasu, koji je nakon vožnje na ultra-mekim gumama, u kasnijem delu sesije montirao hiper-meke gume i zabeležio vreme od 1m15.580s, desetinku ispred timskog kolege Hamiltona. Iza njih su bili redom vozači Red Bulla i Ferrarija, ali su oni svoja vremena postavili ranije kada je staza bila nešto sporija.
U samom finišu sesije su se uslovi znatno poboljšani pa su i vremena počela da padaju. Rasplamsala se velika borba u sredini poretka, a na kraju su ispod crte završili Grosjean, Vandoorne, Magnussen, Stroll i Sirotkin.
Tokom Q2 je najbolje vreme od 1m15.640s imao Verstappen, samo četiri hiljaditinke ispred Hamiltona, i manje od desetinke ispred Vettela. Prvih šest mesta je očekivano pripalo vozačima Mercedesa, Ferrarija i Red Bulla i sva tri tima su vremena zabeležila na ultra-mekim gumama.
U finalnom delu Q2 je ponovo viđeno ubrzanje staze, a u borbi za prolaz u prvih deset su najlošije rezultate imali Ocon, Alonso, Perez, Hartley i Gasly.
U Q3 ja nakon prve runde brzih krugova Verstappen imao najbolje vreme od 1m14.785s, skoro dve desetinke ispred Vettela, koji je bio još pola desetinke ispred Hamiltona. Blizu je bio i Ricciardo, dok su Bottas i Raikkonen zaostajali četiri i pet desetinki.
U drugom pokušaju samo vozači Ferrarija i Bottas nisu uspeli da naprave napredak. Najbolji posao je obavio Daniel Ricciardo koji je zahvaljujući sjajnoj vožnji u drugom sektoru iznenadio sve i došao do pol pozicije, 26 hiljaditinke ispred timskog kolege Verstappena. Treće mesto je pripalo Hamiltonu koji je bio desetinku iza Hilanđanina, dok je Vettel na četvrtom mestu ostao sa prvim pokušajem iz Q3. Bottas i Raikkonen su imali daleko slabija vremena na petom i šestom mestu, Hulkenberg i Sainz su obezbedili četvrti startni red za Renault, dok je Sauber na čelu sa Leclercom zauzeo peti startni red.