Po svemu sudeći, tri vodeća tima će i ovog vikenda voditi veliku borbu.
Bottas je na prvom treningu bio za tri stotinke brži od Ricciarda, dok je Australijanac na drugom treningu bio najbrži, sedam stotinki ispred Raikkonena.
Prvi trening
Prvi trening je obeležio udes Maxa Verstappena, koji je bočno udario u zaštitni zid u krivini 5 i to je donekle bacilo senku na pozitivan početak vikenda za Red Bull.
Vozači Mercedesa su u početnoj fazi prvog treninga delili vodeće pozicije, ali su potom brze od njih išli prvo Verstappen, pa onda i Riccairdo. Veliki broj vozača se žalio na slabo prijanjanje, pošto se ulična staza u Bakuu koristi samo jednom godišnje. To je dovelo do nekoliko incidenata, i upravo je zbog toga Verstappen izgubio kontrolu i udario u zid.
Nakon perioda pod virtualnim vozilom bezbednosti, Hamilton je bio prvi koji je montirao ultra-meke gume i došao do prve pozicije. Ricciado je otpom na super-mekoj komponenti povratio prvo mesto sa vremenom 1m45.150s, ali je onda Bottas vozio 1m44.242s. To je ostalo i najbolje vreme do kraja sesije, a Ricciardo je uspeo da se približi na manje od desetinke.
Perez je na kraju imao treće vreme u Force Indiji i on je bio u okviru sekunde u odnosu na najbolje vreme. Hamilton je na kraju bio četvrti ispred Ocona, dok je Verstappen bio šesti.
Ferrarijevi vozači nisu vozili reprezentativne krugove, pa je Vettel imao zaostatak od preko dve sekunde na desetom mestu, dok je Raikkonen bio petnaesti.
Mclaren je radio na podešavanima bolida, pre svega umanjenju deficita u maksimalnoj brzini na pravcu i na prvom treningu su viđeni rezultati pošto je Alonso bio sedmi, ispred Sirotkina i Gaslyja.
Drugi trening
Ricciardo je na drugoj sesiji već nakon desetak minuta zauzeo prvo mesto, ponovo na super-mekim gumama. On je nakon toga dodatno popravio svoje vreme na 1m43.512s, a nakon toga su svi polako počeli da prelaze na ultra-meke gume.
Svi su se trudili da ne pregreju ultra meke gume u izlaznom krugu, a Ricciardo je i u takvim uslovima bio najbrži. On je vozio tri brza kruga. Između svakog pokušaja je imao jedan sporiji krug kako bi dozvolio gumama da se oporave i u svakom pokušaju je popravljao svoje vreme.
Na kraju je najbolje vreme sesije i dana iznosilo 1m42.795s, a Raikkonen je imao zaostatak manji od jedne desetinke. Verstappen je bio treći i pored još jednog kontakta sa zidom i nekoliko grešaka tokom sesije.
Bottas je bi četvrti sa čak sedam desetinki zaostatka i dve stotinke ispred timskog kolege Hamiltona. Alonso je bio šesti sa svega desetinkom zaostatka za Hamiltonom, dok su iza njega bili Ocon, Sainz, Magnussen i Hulkenberg.
Vettel je imao tešku sesiju pošto se mučio na kočenjima i u nekoliko navrata je izletao sa staze i on je na kraju bio jedanaesti sa 1.3 sekunde zaostatka za liderom.