Holanđanin je bio najbrži i na trećem treningu u Meksiku, ali je glavna zvezda bio Albon koji je ponovo impresionirao sve svojom brzinom.
Početak treninga je bio miran, bez previše akcije na stazi. Bottas je prvi zabeležio mereni krug na tvrdim gumama. On se ipak nije dugo zadržao na vrhu pošto su Ferrarijevi vozači izašli na stazu na mekim. Leclerc je u tim trenucima vozio 1m19.283s, dok je Sainz bio desetinku ipo sporiji.
Na stazu su potom na mekim gumama počeli da izlaze i ostali. Hamilton je preuzeo prvo mesto sa krugom 1m19.214s, a onda je Russell vozio ubedljivo najbolji krug od 1m18.644s i izdvojio se na vrhu.
Vozači Red Bulla su na stazu izašli tek nakon 20 minuta i oni su odmah koristili meke gume. Verstappen je u prvom pokušaju bio drugi sa sedam stotinki zaostatka, dok je Perez nakon gužve u drugom sektoru bio tek peti.
Ipak, Verstappen je polovinom sesiju uspeo da na istom setu postavi bolji krug, pa ga je vreme od 1m18.429s izbacilo na vrh.
Ricciardo je bio jedan od retkih vozača koji je koristio srednje-tvrde gume i on je na njima postavio ohrabrujuće četvrto vreme.
Nakon toga se situacija primirila, pošto se dosta vozača vratila u boks, dok su neki počeli da rade na trkačkom tempu.
U poslednjoj trećini treninga su se na stazu vratili vozači Williamsa na novim mekim gumama i rezultat e odmah video. Prvo je Sargeant napredovao na treće mesto, a onda je Albon vozio novo ubedljivo najbolje vreme dana od 1m17.957s.
Koliko je to vreme bilo dobro su pokazali pokušaji McLarena i Mercedesa na novim gumama, koji nisu bili ni blizu Williamsa, a tek je Verstappen uspeo da ga skine sa vrha deset minuta pre kraja i to sa vremenom koje je bilo svega sedam stotinki brže.
Ferrarijev tempo je ostao misterija pošto su oba vozača bila blokirana u svojim brzim krugovima i oni su zbog toga ostali daleko van prvih deset.
Do kraja nije bilo promena pa je Verstappen ostao najbrži ispred Albona i Pereza. Russell je nakon fantastičnog prvo pokušaja bio četvrti, ispred Piastrija i odličnog Bottasa.
Tsunoda, kog čeka kazna zbog promena komponenti motora, je bio sedmi, Norris osmi, Ricciardo deveti, dok je prvih deset kompletirao neubedljivi Hamilton.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog.