Francuska kompanija planira da za narednu godinu napravi potpuno novu verziju pogonske jedinice.
Mercedes je osvojio svaki šampionat koji je vožen sa novim hibridnim pogonskim jedinicama, koje su se razlikovale od dizajna njegovih rivala. Ovaj proizvođač je razdvojio turbo od kompresora a ova dva dela povezao je osovinom koja prolazi između dva cilindarska bloka na V6 motoru. Honda je usvojila sličan dizaj u 2017. a priča se da je i Ferrari krenuo ovim stopama dok je Renault javno priznao da razmišlja o ovoj mogućnosti.
To je potvrdio i šef odelenja za agregate ove francuske kompanije Remi Taffin:
“Jednostavan odgovor je da. Možda pođemo ovim putem.”
On je priznao da je pandemija korona virusa puno poremetila planove tima.
“Morali smo da ovu odluku donesemo prošle godine, kada smo fabriku zatvorili na dva meseca i kada smo ponovo planirali šta trebamo da uradimo. Ova odluka doneta je u martu prošle godine. Kada donsete ovakvu odluku, onda sada samo možete da je pratite. Mi smo to i uradili i nadogradili ono iz prošle sezone. Za sada smo srećni, jer ćemo puno da se potrudimo za 2022. Takođe, pokušaćemo da se ubrazmo za razvoj i spremimo i za 2023. To je sasvim drugačija igra, ali ako pogledate dugoročno, mislim da ovo nije loša odluka.”
Od sada možete nas pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog kao i da svoj komentar o ovoj temi sada možete ostaviti na dnu ove stranice.