Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Renault priznao da se “igrao sa vatrom” u prošloj sezoni

Francuski proizvođač izjavio je da jurnjava na kraju sezone mogla veoma lako da se loše okonča po njihov tim.

Red Bull je u 2017. zabeležio tri pobede ali su sva tri tima sa Renaultovim agregatima imali probeleme sa pouzdanošću pogonske jedinice. Zbog toga šef tima iz Milton Kinsa opisao je ovu sezonu kao jednu od najgorih u svojoj deceniji a Toro Rosso je na kraju godine javno kritikovao francuskog proizvođača. Sa druge strane šef Renaulta javno se izvinio zbog loših performansi svog proizvoda, jer su oni želeli da budu agresivni kako bi mogli da pariraju Mercedesu i Ferrariju.

“Očigledno, negativna stavr u 2017. je bila pouzdanost, što nas je puno koštalo, pre svega naš tim, ali i naše klijente. Morali smo da idemo ovim putem kako bi kreirali platformu za dalju budućnosti. To je bila kombinacija potpuno novog motora sa malo testiranja u labaratoriji. Tokom zimskih testiranja otkrili smo određene probleme, što se prenelo na sam start, pa je tako bilo kasno da implementiramo rešenja.”

“Kasnije tokom sezone malo smo se igrali vatrom kako bi sebi pružili određene modove, ali to je uzelo danak na polju poudanosti. Pre svega, nismo mogli da na najbolji način regulišemo hlađenje.”

Upravo ovaj problem najviše je pogodio Toro Rosso, koji nije mogao da isprati preporučene parametre za hlađenje agregata, zbog čega je doživeo veliki broj kvarova pre svega u drugom delu godine.

“Mi smo tokom sezone našli nekoliko načina oko funkcionisanja motora, ali to je stvorilo i druge probleme. Sa sve više pređenih kilometara počeilo smo da imamo poteškoće sa pouzdanošću, jer su neki delovi dostigli svoj radni vek. To smo pokušali da rešimo tako što smo želeli da smanjimo radnu temperaturu, pa je to kod nekih klijenata upalilo a kod nekih ne.” izjavio je Cyril Abiteboul.

(Diskusija)

Leave a Reply