Francuski tim sprema novu verziju dela za povraćaj kinetičke energije u bolidu.
Novi MGU-K trebalo je da debituje na stazi još na početku ove sezone, ali je zbog određenih problema njegovo uvođenje odloženo. Sada, Renault želi da novu verziju ovog dela isproba u Austriji ali su se McLaren i Red Bull odlučili da odstanu sa starijom verzijom. Jedna od komplikacija jeste da po novim propisima vozači imaju pravo da koriste samo dva komponente po sezoni pre uvođenja dodatnih kazni.
“Ovaj deo je dostupan za sve timove.” kazao je Abiteboul. “Desilo se to da su se određeni timovi odlučili da ostanu sa starom spcifikacijom. To je nešto što smo dugo čekali. Ipak, naš deo posla je da prihtavimo ono što nam klijenti kažu tako da ćemo mi koristiti novu verziju.”
To znači da će Carlos Sainz imati novu verziju MGU-K jer je u samom finišu VN Francuske imao problema sa crkavanjem predhodne verzije ovog dela.
“Svi znamo da je to deo koji može uvek da napravi problem. Kod Carlosa smo nekoliko puta produžili život ovoj komponenti jer smo znali da ćemo uskoro dobiti novu verziju sa boljim performansama i pakovanjem. Uspeli smo da se izvučemo na Pol Rikaru ali to samo pokazuje da svi u timu forisramo do limita.” dodao je šef Renaulta.