Ukoliko novi propisi 2021. ne budu doneli rezultate tim iz Milton Kinsa spreman je da promeni takmičenje.
Red Bull naredne godine imaće veoma zahtevnu sezonu, pošto tim prelazi sa Renaultovih na Hondine agregate, ali i da njihova dalja budućnost ostaje misterija. Chase Carey želi da novim dogovorom zadovolji sve timove u šampionatu, kao i da većina vozače ima ostane tu gde jesu, kao bi sve strane imali koristi. Takođe, Ferrari se uveliko protivi o uvođenju pravila o ograničenju budžeta za 2021. godinu, a isto mišljenje deli i Red Bull.
“Mi imamo dogovor sve do 2020.” kazao je Marko za Autosport. “Sve dok još nema novih propisa oko motora i novog Konkord ugovora, ni Red Bull i Honda neće doneti odluku. Takođe, neće ostati tako pasivni po ovom pitanju, kao što smo to radili u prošlosti i molili jedni druge za dogovor. Čak je i kraj jedna od opcija. Hoćeš-nećeš ima i drugih trkačkih serija.”
Sa druge strane Svetski šampionat izdržljivosti (WEC) promenio je svoja pravila za 2020. kako bi uveo hiper automobile, što na jednu stranu otvara vrata Red Bullu koji bi zajedno sa Aston Martinom mogao da uđe u takmičenje koristeći Valkyri model.
“Sa Valkyrie modelom, Le Man može biti opcija za nas. Razmišljali smo o tome, to može da bude uspeh. Taj auto je odmah rasprodat. To je dobro i za Red Bull tehnologiju. Ako bude uvođeno pravilo o ograničenju budžeta, onda moramo da smanjimo broj zaposlenih. To je nužno da uradimo. Onda njih možemo da iskoristimo u ovakvom projektu. Mi možemo da se takmičimo u WEC-u sa razumnim troškovima a takođe tu je i trka za 24 časa Le Mana a to je ono o čemu smo dosta pričali.”