Svetski šampioni su se logično odlučili za još jednu evoluciju svog dizajna, ali je nova mašina preuzela i određene elemente od rivalskih timova.
Prvi veoma vidljiva promena i odstupanje od do sad predstavljenih mašina je duži nos. Svi ostali timovi su nosom bolida povezali tri elementa prednjeg krila, dok je četvrti odvojen i usmerava vazduh ispod bolida i prema podu. Red Bull je povezao sva četiri elementa i tako se izdvojio od konkurencije.
Prednje vešanje je očekivano ostalo u pull-rod konfiguraciji, a zatim dolazimo do bočnih usisnika koji su pretrpeli određene izmene. Red Bull je bio pionir krilaca koja su bila sastavni deo bočnih usisnika i koja su bila postavljena da donje strane svakog otvora. Ovoga puta su ova krilca pomerena na gornju ivicu, a sa prikazanih slika je gotovo nemoguće videti otvore. Ipak, neki drugi uglovi sa same prezentacije su otkrili da su usisnici sada vertikalni, o čemu se u šuškalo nakon snimanja na Silverstonu koje je tim imao pre par dana.
Linija bočnih usisnika kao i ranije formira tobogan koji usmerava vazduh prema podu dok je poklopac motora ovoga puta širok i oblikovan tako da formira kanale prema zadnjem krilu. Ovo rešenje je vrlo slično onom, koje je Mercedes koristio prošle sezone i koje su gotovo svi kopirali ove godine.
Zadnje vešanje je zadržalo push-rod konfiguraciju, dok je zadnje krilo podržano sa jednim stubom u kom se nalazi i mehanizam za aktivaciju DRS-a.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite našu Facebook stranicu i Twitter nalog