I ako tehnička pravila ostaju stabilna, tim iz Milton Kinsa sprema neke promene.
Najveća izmena za narednu sezonu je upravo pod bolida, koji bi trebalo da ovoga puta generiše 10% manje prijanjanja nego što je to bio slučaj ove sezone. Naime, FIA se za ovaj korak odlučila iz bezbedonosnih razloga, najviše zbog Pirellija koji nije menjao specifikaciju guma.
Do ove sezone pod bolida išao je pravolinijski po dužini, od najšire tačke kod kabine vozače do zadnjih točkova. Kako su automobili poslednjih godina postali tanji pozadi, tako su ti krajevi bolida postajali struktorno beskorisni. Ipak, oni su pored toga generisali veliku količinu prijanjanja.
Zbog toga, timovi su dužni da naredne godine dijagonalno preseku ovaj deo poda, od kabine vozača do zadnjeg točka (na slici to je ovo polje obeleženo zelenom bojom koji se neće naći na bolidima naredne sezone).
Sada, kako navode pojedini izvori, Red Bull je već u zaostatku po ovom pitanju, jer oni tradicionalno imaju kraće međuosovinsko rastojanje. Izgleda da su toga svesni svi u Milton Kinsu i da pokuašavju da do zimskog testa naprave pod koji će imati manje negativnog pritsika po kvadradtnom centimetru. Prema prvim procenama i simulacijama, novi bolidi u 2021. bi trebalo da budu dve do tri sekunde sporiji od prošlogodišnjih.
Vesti kao i ostale novosti od sada možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Takođe zapratite i našu Facebook stranicu i Twitter nalog.