Izgleda da ova saga još uvek nije gotova.
FIA je pre samo nekoliko nedelja objavila da će od VN Španije pooštriti test fleksibilnih elemenata, koji se pre svega odnosi na prednje i zadnje krilo, zbog čega je šef Red Bula bio dosta kritičan po ovom pitanju. Tako su sve ekipe dobile dovoljno vremena da izrade nove elemente koji bi trebalo da zadovolje ovaj test, a neki timovi su naveli da ovo neće biti prevelik problem.
Sada, tokom testa u Bahreinu, pojedini tehnički direktori izjavili su kako određeni timovi i dalje eksperimentišu sa “Mini DRS” sistemom, koji je prošle sezone uveo Meklaren i nakon VN Azerbejdžana on je i zvanično zabranjen.
“To još uvek traje.” izjavio je Pjer Vaše, tehnički direktor Red Bula. “Mislim da Ferari i Meklaren još uvek rade na “‘Mini DRS”‘ sistemu.”
Da se prisetimo, ovaj sistem nalazi se na zadnjem krilu gde se pojedini krajevi gornjeg elementa umeju da se na određenim brzinama uvijaju i tako prave dodatni otvor, koji povećava brzinu samog bolida.
Evo nekih primera sa testa u Bahreinu:
Mini-DRS segue a polêmica. #redbull diz que #mclaren segue usando. onboard mostra a flexão da asa fora da região móvel… Suficiente para burlar a regra?#bahrain🇧🇭 #preseasonf1 #f1tests #f1tt #formula1 #minidrs #drs #polemica pic.twitter.com/3PaPQMrCr7
— 300 por Hora (@berbercht) February 28, 2025
Ohhhhh. Now this flow vis makes sense. The mini DRS trick is back? That could be consistent with the patterns we are seeing here…. https://t.co/iid2NXfHhP
— Dr Obbs (@dr_obbs) February 28, 2025