Vozač Mercedesa je na kraju imao samo 13 hiljaditinki bolje vreme od Leklera.
U Bakuu je preko noći padala kiša, ali je staza do početka treninga bila suva pa su timovi mogli da koriste slikove. Ipak, bilo je oblačno i uslovi na samoj stazi bar na početku nisu bili idealni.
Na početku treninga smo videli dosta instalacionih krugova, ali niko se nije usuđivao da postavi vreme. Onda su nakon petnaestak minuta glavni akteri krenuli na stazu na novim mekim gumama i delovalo je da ćemo videti prve prave pokušaje, ali se to nije dogodilo pošto je Okon zbog tehničkog problema morao da parkira svoj bolid zbog čega je istaknuta crvena zastava.
Sesija je nastavljena nakon 10 minuta pauze i očekivano se na stazi odmah stvorila gužva. Vremena su bila potpuno nereprezentativna pošto je staza bila u dosta lošijem stanju nego juče. Tako je najbolji krug na početku imao Verstapen od 1m45.209s, ali ga je ubrzo sa vrha skinuo Albon koji je bio osam desetinki sporiji.
Delovalo je da ćemo u drugom pokušaju videti znatno bolja vremena od svih i Perez i Lekler su bili na putu da pomere granicu, ali je onda ispred njih u krivini 1 Berman imao udes pa je još jednom istaknuta crvena zastava.
Taj prekid nije potrajao dugo pa su vozači ubrzo mogli da se vrate na stazu. U nastavku smo videli veliku evoluciju staze iz kruga u krug, pa smo na čelu imali Verstapena, Leklera, Pereza i Albona.
Pjastri je među prvima montirao nove gume i on se petnaestak minuta pre kraja izdvojio na vrhu sa 1m42.749s.
Nakon toga su na stazu izašli i ostali i na vrhu se ubrzo očekivano našao Lekler, koji je u svom prvom pokušaju vozio 1m42.564s. Ono što je bilo očigledno je da uslovi na stazi itekako odgovaraju Vilijamsu pošto su i Albon i Kolapinto u kontinuitetu beležili dobre krugove i bez problema se držali u prvih 10.
Noris je potom zabeležio drugo vreme, samo par hiljaditinki ispred timskog kolege Pjastrija, a onda je Rasel 3 minuta pre kraja sesije vozio 1m42.514, što se na kraju ispostavilo i kao najbolje vreme treninga. Lekler je do kraja uspeo da popravi svoje vreme, ali je ostao 13 hiljaditinki iza vozača Mercedesa. Noris i Pjastri su ostali na trećem i četvrtom mestu ispred Verstapena kojem u poslednjem pokušaju nije pomogla ni Perezova zavetrina.
Sajnc je imao dosta problema sa gužvom tokom treninga pa ga je završio na šestom mestu ispred Pereza, Albona, Kolapinta i Hamiltona koji su kompletirali prvih 10.
Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.