Please assign a menu to the primary menu location under menu

Vesti

Rasel misli da raniji prelazak na razvoj bolida za 2026. možda neće doneti veće benefite

George Russell, Mercedes, VN Meksika 2024. / Sam Bloxham/Mercedes AMG F1 Media Centre

Sledeća sezona biće dosta važna.

Pošto je FIA zabrabila da pre 1. januara 2025. timovi mogu da koriste CFD i vazdušni tunel u radnu na projketu za 2026. jasno je svima koliko će naredna sezona biti zahtvena. Izgleda da će se veliki broj ekipa odlučiti da ranije prekinu sa nadogradnjama bolida u 2025. kako bi mogli da se skoncetrišu na novi tehnički pravilnik.
Slična situacija bila je i pred 2022. kada je u toj sezoni promenjena aerodinamička konfiguracija bolida, gde se Mercedes odlučio da ranije ugasi razvoj bolida u 2021. dok je Red Bul to nastavio sve do samog kraja.

Na pitanje novinara da li novi paket sa unapređenjima može da mu da neki nagovještaj oko pravca razvoja za 2025., vozač Mercedesa je kazao:

George Russell, Mercedes, VN Azerbejdžana 2024. / Mercedes AMG F1 Media Centre/Jiri Krenek

“Ne mislim tako.” izjavio je Džordž Rasel a prenosi Motorsport Week. “Ako pogledate 2021. Mercedes je prestao ranije da razvija bolid i fokusirao se na 2022. Sa druge strane Red Bul je u 2021. to učinio do samoga kraja. Do kraja sezone, Mercedes je bio najbrži. Onda smo ušli u 2022. i Red Bul je tada bio najbolji. Moraćemo da odradimo procenu na startu sezone koliko ćemo dugo da razvijamo auto u 2025. U vezi razvoja za 2026. to vam je kao kopanje zlata, nikada ne znate da li kopate na pravom mestu.”

Od sada nas možete pratiti i na INSTAGRAMU. Vesti kao i ostale novosti možete pratiti i preko našeg Viber Public Chata klikom OVDE kao i našem forumu. Zapratite našu Facebook stranicu i X nalog i pridružite se diskusijama na našem novom DISCORD serveru.

Leave a Reply