Finac je briljantnom vožnjom u kojoj je morao da bude i agresivan i konzervativan došao do prve pobede još od VN Australije 2013.
Kao što se očekivalo, Raikkonen je bio izuzetno agresivan na startu trke i odmah je preuzeo vodeću poziciju zahvaljujući mekim gumama. Iza njih je plasman ostao nepromenjen, a Vettel je dobio priliku da napadne Ricciarda tek na zadnjem pravcu. On ga je tu i prošao, međutim napravio je grešku koja je omogućila Australijancu da se vrati u duel. U krivini 13 je došlo do blagog kontakta između njih dvojice nakon koga se Vettel izvrteo na stazi i pao na 14. mesto i tako sebi još jednom otežao trku.
Na startu su viđeni brojni incidenti širom staze zbog kojih su bile istaknute žute zastave, a najgore su prošli Grosjean i Alonso koji su morali da se povuku sa trke zbog prevelikih oštećenja.
Na čelu, Raikkonen je imao prednost od oko dve sekunde u odnosu na Hamiltona, dok je trećeplasirani Bottas bio još pet sekundi iza timskog kolege.
Vettel je za to vreme do devetog kruga napredovao do osmog mesta, ali je već tada njegov zaostatak bio preko 20 sekundi za liderom.
U 9 krugu je Ricciardo iznenada morao da odustane pošto je parkirao bolid pored staze na početku zadnjeg pravca. Njegovu poziciju je preuzeo timski kolega Max Verstappen koji se u uvodnoj fazi trke ponovo odlično probio sa začelja.
Na stazu je izašlo virtuelno vozilo bezbednosti, a Hamilton je jedini tokom tog perioda išao u boks. On se na stazu vratio na treće mesto, ali samo desetak sekundi iza Raikkonena.
Trka je normalno nastavljena u 12. krugu, a Hamilton je odmah počeo da niže najbolje sektore.
Bottas očekivano nije pravio problem Hamiltonu i odmah se sklonio sa staze kada ga je Britanac sustigao, kako bi mu omogućio da krene u poteru za Raikkonenom.
Hamilton je do 18. kruga stigao Raikkonena, ali nikako nije mogao da ga obiđe sve do trenutka kada je Finac otišao u boks četiri kruga kasnije.
Krug kasnije je u boks otišao i Verstappen i on se vratio na peto mesto iza Raikkonena.
Bottas je u boksu bio u 24. krugu, ali je zbog dužeg ostanka na stazi izgubio poziciju u odnosu na Verstappena i pao na peto mesto.
Vettel nije pravio probleme Raikkonenu na stazi i propustio ga je na drugo mesto odmah čim mu se Finac približio.
Vettel je svoje super-meke gume promenio u 27. krugu i očekivano se vratio na peto mesto.
Raikkonen je u drugoj polovini trke imao izuzetno konstantan i brz tempo, dok je Hamilton upao u neočekivane probleme sa gumama, pa se njegova prednost koja je bila 18 sekundi nakon prve runde pit-stopova rapidno topila.
U 38. krugu, Hamilton je još jednom promenio gume i vratio se na četvrto mesto, ponovo iza Bottasa.
Finac je u 40. krugu po drugi put propustio Hamiltona, koji se dao u poteru za Verstappenom i Raikkonenom.
U poslednjih petnaestak krugova je u probleme sa gumama upao i Bottas, što je omogućilo Vettelu da se približi.
Deset krugova pre kraja su prva trojica bila unutar tri sekunde, a razlike između njih su bile konstantne.
Dva kruga pre kraja, Verstappen je napravio grešku na kraju zadnjeg pravca koja je omogućila Hamiltonu da napadne. Oni su vodili žestok duel u narednih nekoliko krivina, a na kraju je Hamilton popustio i sam napravio grešku kojom je ispao iz duela i izgubio skoro dve sekunde.
Krug kasnije Vettel konačno obilazi Bottasa i preuzima četvrto mesto.
Raikkonen je na kraju bez većih problema zadržao prvo mesto ispred Verstappena, dok je Hamilton morao da se zadovolji trećim mestom ispred Vettela i Bottasa.
Šesto mesto je pripalo Hulkenbergu ispred timskog kolege Sainza u još jednom dobrom vikendu za Renault. Ocon je na kraju bio osmi ispred Magnussena i Pereza koji su kompletirali prvih deset.